Super Bowl 58 счупи рекорда за най-гледано телевизионно шоу
Super Bowl 58 стана най-гледаното телевизионно шоу в историята, тъй като около 123,4 милиона души гледаха ралито на Kansas City Chiefs в продълженията, за да победят San Francisco 49ers, съобщи CNBC.
CBS Sports пък съобщи, че тази цифра включва зрители във всички платформи и е нараснала със 7% спрямо миналогодишните 115,1 милиона средни зрители, което също беше предишният рекорд. Тазгодишният мач беше най-стриймваният Super Bowl в историята с рекордна аудитория на Paramount+ , съобщи мрежата.
Големият мач в неделя имаше много за публиката, за да се настрои – два от най-добрите отбори в Националната футболна лига, шоу на полувремето от рапъра Ъшър, шантави реклами и, разбира се, много публична любовна история между Тейлър Суифт и играча на Канзас Чийфс Травис Кели.
Тези, които се включиха само за емблематичния списък от реклами на Super Bowl, видяха много реклами за закуски за марки като Oreo, Pringles, Mountain Dew, Doritos и M&Ms. Имаше и много одобрения от знаменитости като Кристофър Уокън, Бен Афлек, Мат Деймън, Том Брейди, Бионсе, Куинта Брънсън, Джена Ортега, Кейт Маккинън и Дженифър Анистън.
NFL се радва на силна гледаемост през тазгодишните плейофи. В края на миналия месец Чийфс победиха Балтимор Рейвънс в най-гледаната игра на AFC Championship.
Спортът на живо показа сила, въпреки че телевизионната аудитория се разпокъса и се премести към стрийминг платформи. Стойността на спортните права се показа този месец, когато ESPN на Disney, Fox и Warner Bros. Discovery заявиха, че ще пуснат съвместна платформа за парна игра по-късно тази година. По-късно ESPN обяви, че ще пусне своя собствена услуга за стрийминг през 2025 г.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.