„Силвър стар” търси креативни хора
Официалният дилър на Mercedes-Benz за България – „Силвър Стар Моторс”, ще подари билети за тенис турнира Sofia Open 2019 на най-креативните фенове на луксозната автомобилна марка.
В периода 2-9 февруари компанията ще проведе игра в социалната мрежа Instagram. В състезанието за креативност могат да се включат всички желаещи потребители, последвали официалния акаунт на организатора и навършили 18-годишна възраст. Всеки ден участникът предложил най-креативната идея ще печели по два билета за всички мачове от следващия ден на турнира, който ще се проведе в периода 3-10 февруари 2019 г. в зала „Арена Армеец” в София.
От събота (2.02.) в акаунта на официалния дилър на Mercedes-Benz за България (Mercedesbenzinbulgaria) всеки ден ще бъдат публикувани снимки, a желаещите да се включат в играта ще бъдат предизвикани да проявят своето въображение като участват с предложения за текстови послания, с които асоциират снимките.
Всеки ден в периода на играта, тричленно жури, съставено от маркетинг специалисти, ще оценява идеите на участниците и ще обявява печеливш. Наградените ще получат по 2 билета за най-голямото спортно състезание у нас за тази година Sofia Open 2019.
“Силвър Стар Моторс” е официален партньор на най-голямото спортно събитие в страната за 2019 г., а Mercedes-Benz официален автомобил на Sofia Open.
Kато официален партньор на събитието „Силвър Стар” ще предостави 15 от своите най-луксозни автомобила за организацията на топ състезанието. Освен това от компанията са предвидили голяма изненада по време на полуфиналите. Тогава един от присъстващите в публиката ще спечели специален уикенд с новата А-класа на Mercedes-Benz.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.