Силен рекламен филм на Volkswagen за връзката между баща и син
Рекламата концепцията за семейството почти винаги е жизнерадостно-позитивна - то внася асоциации с веселие, комфорт или смисъл в живота за зрителя. Рекламите с чувство за хумор също обичат забавните абсурди в семейството. Но рядко се случва рекламата да заложи на сериозен и откровен поглед върху един от най-фундаменталните човешки проблеми - болката, причинена от трудната връзка между баща или майка и пораснало дете.
От Volkswagen настъпват смело в тази територия и успяват, разказва изданието за маркетинг Adweek. Правят го с тази силна и майсторски изработена филмова реклама. Тя разказва за пораснал син и неговия възрастен баща. Бащата е обсебен от своя ретро автомобил VW, като в същото време непрекъснато критикува сина си и го засяга директно, че не е достатъчно добър... във всичко.
По инициатива на майката двамата предприемат сами кратко пътуване в провинцията, при което синът на няколко пъти едва сдържа нервите си заради тежкото общуване. По време на пътуването им има и много весели моменти. Накрая става ясно колко важно е било.
Рекламата е датска и се казва "Поколения". Тя е дело на криейтив агенция Very Agency в Копенхаген, по идея на Суне Сванборг Соренсен. Сценарият, написан от Соренсен, не е революционен и не разказва нищо кой знае колко изключително - просто за връзката между син и баща, и може би затова успява да се докосне до сърцата на много зрители.
Друго отличително качество на филма в маркетингово отношение е, че той е умело разказана и добре режисирана история, в която продуктът - колата Volkswagen, се вписва като естествена и необходима част.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.