Nike представи смела реклама, в която китайският футбол доминира света
Китай не се квалифицира за участие в Световното първенство по футбол тази година, но спортният бранд Nike смята, че бъдещето й принадлежи, а също и глобалният футбол - защо не...
Компанията представи смела реклама, в която действието се развива в бъдещето и китайският национален отбор по футбол доминира този спорт в света.
Рекламата е дело на агенция Wieden & Kennedy Шанхай, предава изданието AdAge. Тя показва футуристична картина на живота през 2033 г., когато Китай има мощен отбор, Англия е опустошена и трие сълзите си с кърпички, произведени в Китай, на което китайските работници се смеят, а "Манчестър сити" подписва договори, за да привлича още повече китайски играчи.
Има и препратка към развитието на женския футбол. После рекламата се връща в днешния ден, показвайки млади играчи в Китай да тренират на квартални терени. От компанията са наели реални тийнейджъри, които обичат да ритат из Пекин, Шанхай и Гуанчжоу, за да участват в кадрите.
Nike посочва, че целта на рекламата е да вдъхнови младото поколение в страната да се бори в бъдеще за една възможна китайска купа от Мондиал.
Ето и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.