Nike отдава почит на най-бързия маратонец на всички времена в нова реклама
С кратък рекламен клип световният спортен гигант Nike припомня за върховото постижение на кенийския маратонец Елиуд Кипчоге - най-бързия маратонец на планетата за всички времена.
Кампанията е дело на агенция Wieden + Kennedy Portland в Щатите и се разпространява под мотото, че всичко голямо в спорта (и в живота) ни се струва наистина лудо да се случи, докато не стане реалност. Така че можем просто да опитаме да го направим. И да го направим (Just do it.)
Целта на видеото е да покаже по красив и хипнотизиращ начин мислите, които трябва да бъдат в главата на зрителя, за да постигне успеха и да постави наблюдателя "в маратонките" на Елуид. Самият маратонец се вижда за малко в края на 1-минутното видео, тичайки по асфалта.
Отново целта на рекламата на Nike е да вдъхнови и да мотивира.
А ето и новина от вчера: Oлимпийският шампион Елиуд Кипчоге от Кения спечели 45-ото издание на маратона на Берлин с нов световен рекорд.
33-годишният Кипчоге преодоля класическата дистанция от 42,195 метра по улиците на германската столица за 2:01.39 часа, като свали 1.18 минута от старото върхово постижение от 2:02.57 часа на сънародника си Денис Кимето от същото трасе през 2014 година.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Европейската космическа агенция ще изпрати в орбита атомни часовници
Наука и Здраве |Градският транспорт в София с удължено работно време за великденските празници
Общество |Планът на Пекин да превърне Южнокитайско море в новия Персийски залив
Свят |Владимир Путин обяви великденско примирие в Украйна
Свят |Патриархът ще отслужи литургия за празника Възкресение Христово в катедралата "Св. Ал. Невски"
България |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |На днешната дата, 19 април. Велика събота
На днешната дата |Куражът може да трансформира вашето лидерство
Лидерство |Неизвестно за известните: Наследство в Минесота отваря пътя към сграда, в която Жул Верн довършва „Тайнственият остров“
Любопитно |Шест видео формата, с които ще повишите своята онлайн видимост
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |Покупките на жилища в Испания от чужденци растат с 10,3%. Кой, къде и колко харчи?
Бизнес |Бившият президент Джо Байдън иска 300 000 долара хонорар за слово на събитие
Свят |

Коментари
Няма въведени кометари.