Тръмп загатна за търговско споразумение с Китай до края на седмицата

Тръмп загатна за търговско споразумение с Китай до края на седмицата

Възможно е тази седмица да се сключи търговско споразумение с Китай, заяви президентът на САЩ Доналд Тръмп, цитиран от Ройтерс.

Тръмп посочи, че е получил много хубаво писмо от китайския лидер Си Цзинпин, в което се казва "нека да работим заедно, за да видим дали можем да направим нещо". Той отбеляза, че вероятно ще разговаря със Си скоро по телефона.

Президентът не даде подробности за състоянието на преговорите между двете най-големи световни икономики, които продължават днес и утре във Вашингтон. На въпрос за търговското споразумение с Пекин той отговори: "Ще видим". Тръмп уточни, че преговарящите на САЩ и Китай ще се срещнат днес в 17 часа местно време (21 часа по Гринуич; полунощ българско време).

По думите на Тръмп, цитирани от ТАСС, той има отлична алтернатива на търговската сделка с Китай.

Държавният глава на САЩ посочи, че днес започва писменото оформяне на мита от 25 на сто за допълнителни китайски стоки на стойност 325 милиарда долара, съобщи Ройтерс.

Службата на постоянния търговски представител на САЩ обяви, че митата за китайски стоки на стойност 200 милиарда долара ще бъдат увеличени от 10 на 25 процента довечера от 00.01 часа американско време (04.01 часа по Гринуич утре, 07.01 часа българско време - бел. ред.). Съобщението беше направено точно по време на двудневните преговори с китайската делегация във Вашингтон.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера