Социалните медии изпреварват по значимост вестниците като информационен източник в САЩ

Социалните медии изпреварват по значимост вестниците като информационен източник в САЩ

Американците вече са по-склонни да се информират от социалните мрежи, отколкото от вестниците, показва проучване на общественото мнение, цитирано от Асошиейтед прес.

20% от участниците в допитването на изследователския център "Пю" са посочили социалните мрежи като основен свой източник на информация, срещу 16%, които предпочитат вестниците, информира БТА.

За първи път "Пю" установява, че сайтове като Фейсбук и Туитър изпреварват по популярност вестниците като източник на информация в САЩ, отбелязва АП.

Центърът проучва нагласите на американците в тази област от 1991 г. През онази година 56 процента от анкетираните са посочили вестниците като свой основен информационен източник.

Проучването е установило още, че 81 процента от американците на възраст над 65 години често се осведомяват от телевизията, срещу едва 16 процента от своите сънародници на възраст между 18 и 29 години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ