Kaufland България раздава над 10 000 награди

Kaufland България раздава над 10 000 награди

Kaufland България ще направи пазаруването още по-забавно и интересно за своите клиенти през октомври. Всяка покупка на стойност над 25 лева във веригата хипермаркети между 2.10 и 31.10.2017 г. дава възможност на потребителите да спечелят на момента измежду 10 000 награди на стойност между 2 и 20 лева под формата на скречкарти за пазаруване или да играят за допълнителни предметни награди - 20 смартфона iPhone 7 RED, 20 LED телевизора (40”) и 50 ваучера за пазаруване в хипермаркети Kaufland на стойност 1 000 лева.

За да участват в играта, потребителите трябва да закупят продукти за най-малко 25 лева и да изтъркат полето на гърба на картата, която ще получат на касата. Всяка покупка за тази сума гарантира получването на скречкарта. Например – ако един потребител има сметка от 78 лева, то той или тя ще получи общо 3 скреч карти, уточниха от компанията.

Ако под скреч полето открият печалба между 2 и 20 лева, клиентите ще могат да я използват веднага при следващото си пазаруване в хипермаркета. А ако открият код, състоящ се от 10 символа, могат да го регистрират в специалния онлайн формуляр на kaufland.bg и да участват в игра за големи награди като смартфон, 40“ LED телевизора или ваучер за пазаруване в хипермаркети Kaufland на стойност 1000 лева.

Победителите ще бъдат обявявани всяка седмица на сайта на компанията. Пълните правила на играта можете да намерите на www.kaufland.bg/igra.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера