Защо екипът ви е непродуктивен?

Защо екипът ви е непродуктивен?

Всички знаем, че изграждането на добър екип от професионалисти е от съществено значение за развитието на всяка компания.

За съжаление, мениджърите често правят грешки, които могат да превърнат дори най-страхотния екип в разединена и непродуктивна група от хора, която няма да постигне желаните от вас резултати.

Ако искате да създадете възможно най-добрия екип, трябва да избегнете тези 5 грешки.

1. Не назначавате правилните хора

Тази грешка определено е най-очевидната, но по някаква незнайна причина продължава да бъде и най-често срещаната. Важно е екипът ви да се състои от хора, които имат сериозен опит в бизнеса, но това не означава да поставите автобиографията и препоръките на първо място. От ключово значение е да намерите служители, които са посветени на каузата и споделят ценностите и вижданията на компанията, ако не искате да имате проблеми на по-късен етап.  

2. Не делегирате правомощия

Когато давате на членовете на вашия екип възможността сами да вземат решения и да носят отговорност за действията си, вие показвате, че им имате доверие. Когато в основата на отношенията между служителите и техния ръководител стои доверието, хората са мотивирани да дадат всичко от себе си за развитието на компанията. От другата страна, липсата на овластяване води до по-ниска продуктивност и ограничаване на иновациите.    

3. Позволявате рутината да се превърне в скука

Въпреки че всички се нуждаем от някаква структура, екипите процъфтяват, когато работят в интересна и забавна  среда. Направете всичко по силите си, за да запазите тръпката от първите работни дни и от време навреме да внесете нещо ново и неочаквано в процеса на работа. В противен случай, всички ще започнат да мислят за други неща, за които биха могли да използват времето си. 

4. Не излизате навън

Въпреки че е общоприетото разбиране, че всичко трябва да се прави в рамките на офиса, има нещо освежаващо и вдъхновяващо в разходката и срещата с колеги извън границите на работно място. Глътката чист въздух може да се отрази чудесно на вашите служители. Дори и да ви се струва странно, опитайте да намерите време, в което заведете екипа си на кратка разходка или на кафе, за да разведрите обстановката.

5. Не празнувате постиженията на вашите служители

Няма нищо по-обезсърчително от това да вложиш всичките си усилия в дадена задача и да не получиш нищо в замяна, когато тя бъде завършена. Отпразнувайте подобаващо всяко постижение на служителите от вашия екип и още повече в случаите, когато всички са допринесли с нещо за крайния успех.  

Питър Икономи, автор на бестселъра „Managing for Dummies, The Management Bible, Leading Through Uncertainty“, за inc.com

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня