Удължава се срокът за кандидатстване за наградите BAAwards 2017

Удължава се срокът за кандидатстване за наградите BAAwards 2017

Конкурсът Наградите на БАР – BAAwards 2017 удължава крайния си срок за подаване на заявки за участие с български маркетингови кампании.

Заявки ще се приемат до 3 септември, неделя. Причина за промяна на срока е големият интерес, заявен от множество компании, както и желанието на организаторите да дадат възможност повече организации да изпратят свои кандидатури и да споделят ноу хау с бранша. Заявките се приемат онлайн.

"Конкурсът привлича внимание на все повече компании, като тази година имаме изразен интерес от много различни сфери на бизнеса. BAAwards се утвърждава като важна платформа за представяне на най-успешните практики в областта на маркетинговите комуникации. Правим всичко, за да дадем възможност на максимален брой професионалисти в сектора да участват в него“, коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Наградите на БАР ще отличат специалисти и екипи в областта на маркетинговите комуникации, развитието на марката и рекламата, фирми, агенции, неправителствени и други организации, чиито кампании са реализирани на българския пазар от 2016 до май 2017 година. Всяка кампания може да получи от член на съдийската група обратна връзка, аргументираща оценката на журито.

Подробна информация за кандидатстване, критерии, жури и процедура на оценяване може да бъде намерена на сайта на наградите. Крайният срок е неделя, 3-ти септември, и той е окончателен.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса