Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пет въпроса, пет отговора и си стискаме ръцете
Всеки клиент си задава едни и същи въпроси, точно в същия ред, в който ги подрежда и представя Business Insider. По-точно, преди всяка покупка, клиентът си задава пет обичайни въпроса. Ако отговорът дори на един от тях е отрицателен, то сделка няма да има.
Ако искате да продавате повече, подгответе се да отговорите на следните запитвания.
1. "Искам ли да търгувам с този човек?"
В рамките на 2 секунди след срещата на клиента с ваш представител, той решава дали ще ви се довери. Ето защо първото впечатление, външният вид и това как го посрещнете в самото начало са много важни.
Понякога не можете да повлияете върху отговора на този въпрос, защото клиентът си има негови изградени правила и представи, които го водят към ваш недостатък. Все пак, постарайте се да контролирате по-голяма част от решението му. Това е вашата печеливша тактика.
2. Искам ли да правя бизнес с фирмата, чийто представител е продавачът?
Има две възможни развития по този въпрос:
- Когато клиентът все още не е запознат с вашата фирма, използвайте момента, за да му я представите.
- Купувачът вече е запознат с историята на вашата фирма. Тогава е важно мнението, което си е изградил за нея. Ако то е отрицателно или неутрално, опитайте да му докажете обратното. Така със сигурност ще го спечелите и за в бъдеще.
3. Искам ли и имам ли нужда от стоката, която ми се предлага?
В разговора с клиента ще разберете неговите нужди, които съответстват на вашето предлагане. Най-голямата грешка на този етап е да бъдете твърде настойчиви.
Запомнете следната мисъл: "Клиентите обичат да купуват, но не и да им се продава".
Продължава на следващата страница.
4. Цената и стойността отговарят ли на моите изисквания?
Когато клиентът осъзнае, че има нужда от въпросната покупка, идва моментът, в който той преценява дали цената му е по джоба и струва ли си парите.
В това време той поставя всичките си нужди на кантар, като обръща внимание на стойността и парите. Точно тогава трябва да се намесите вие, за да успеете да продадете предлаганата стока. Клиентът може да поиска информация от ваш конкурент, което ще постави оферта ви пред изпитание. Не бъдете алчни, а практични.
5. Сега ли е моментът да купувам?
Клиентът може да е напълно готов за пазаруване, но и да сметне, че може да го отложи, защото смята, че е възможно стоката да бъде намалена с времето или да се появи на пазара следващ модел на продукта.
Силата на този въпрос да блокира продажбите кара по-големите компании да предлагат много от стоките в ограничен брой и за определен период от време.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.