Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Погрижете се за трайна връзка с клиента
Времената се променят, медиите също, но някои базисни стъпки на маркетингa остават вечно работещи.
За да бъде задържан добрият клиент и връзката с него да стане трайна, не са необходими шокиращи трикове в ценообразуването или прилагане на практика на сложни принципи от микроикономиката. Нужно е само качество на продукта (или услугата), което отговаря или надхвърля очакванията, и правилна стратегия.
Според Браян Гутман – дизайнер в американската фирма за мъжко облекло Jeremy Argyle, изградила бизнес за милиони долари, тази стратегия има 5 постоянни елемента.
Ето какви са те.
1. Винаги правете всичко възможно да познавате добре хората от веригата на бизнеса. Това са търговците, дистрибуторите, продавачите, партньорите в е-търговията. Не забравяйте вечното правило, че крайният потребител е истинският ви клиент. Основното е насочено към него.
2. Бъдете там, където сделката живее. Всеки ден маркетолозите трябва да инвестират част от времето си на терен. Телефонните разговори и ежедневното следене на интернет активностите на марката са важни, дори да няма кампания. Защото няма как фирмата да отговори на нещо, което не чува.
Представяне, изпълнено с живот
3. Обръщайте внимание на вертикалните процеси. Често проверявайте всеки друг, който може да има отношение към веригата, завършваща при потребителя: дизайнери, логистични екипи, хора от местната администрация на населеното място, неправителствени организации, групи в социалните мрежи и изобщо всички заинтересовани от бизнеса.
4. Установете се, след това се адаптирайте. Базисната концепция на управлението на бизнеса, и съответно на маркетинга, трябва да бъде основана на усилия за постоянно подобрение. Следете обратната връзка, която клиентите ви дават, и правете усилия да я подобрявате.
5. Превърнете удовлетвореността на клиентите във визия. Красивият дизайн, оригиналното съдържание и печалбите не са абсолютната цел. Удовлетворението на хората от предлаганото от вас е целта. Те са част от дестинацията.
От списание Inc.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.