Подгответе маркетинга за пролетта

Подгответе маркетинга за пролетта

Сняг, студ, януари след празниците - нагласите на хората се променят в очакване на пролетта. Това би трябвало да се отрази и на маркетинга.

Продуктите ще започнат да идват в нови опаковки, с нови приложения - времето ще се стопли и това ще даде проява на нови дейности на открито, повече реален живот. 

Бизнесът обикновено се съобразява с тенденцията и винаги е по-добре, когато се подготви по-рано. 

"Напролет обичаме да се освобождаваме от старите неща. Остарелите дрехи в гардероба. Ненужните бележки в бюрото. Забравените файлове на десктопа. Марките са органични. Те се променят и растат с времето. Всеки, занимавал се с маркетинг, може да го потвърди. Без редовно преглеждане на състоянието им, може да се превърнат в нещо остаряло", коментират авторите на американското сп. Entrepreneur онлайн.

За да освежите марката на фирмата си с идването на новия сезон, имайте предвид следното:

По-добре оценете наново аудиторията си. Идеалният профил на клиента се променя според измененията на индустрията и държавната система, под чиято регулация попада бизнесът. Запитайте се не е ли време да се пригодите към клиентите и купувачите, на които служите, като започнете или прекратите работата си с определена публика.

Обновете офертите си. В днешния бизнес климат нуждите на клиентите се променят на ежедневна база. Пролетта е чудесен момент да погледнете отстрани появилите се тенденции в индустрията. Вижте промените на пазара. Това, което конкурентите вършат. Съгласувайте изводите с финансовото влияние на това, което вие предлагате. Ако предлагате услуги, които в дългосрочен план ви струват повече, отколкото ви носят, обмислете да ги премахнете от офертата си. Въпросът тук е кои са продуктите, които трябва да започнете да промотирате и другите, които трябва да "пенсионирате", за да послужите по-добре на клиентската си база и да подобрите печалбите си?

Tехнологиите и тенденциите, които ще променят живота ни през 2018 г.

Направете по-атрактивни профилите си в социалните медии. Освежете ги. Твърде много профили на клиенти, например в LinkedIn, са отживелица. Остарялото съдържание в социалните медии е най-често срещаната и най-лесна за поправяне грешка в брандинга, която маркетинг агенциите поправят при работа с нов клиент. Помислете дали съответстват профилите ви с това кой сте днес.

Прегледайте какво е казано. Напишете името на бизнеса ви в Google и погледнете какво излиза. Това са онлайн статиите, коментарите, публикациите в блогове и другите видове съдържание, които определят как се брандирате в интернет. За по-задълбочен анализ, и за да сте наясно, може да се възползвате от услугата Google Alerts. Тя ще ви алармира всеки път, когато името ви е споменато в киберпространството. Ще се изненадате колко често хората го правят. И ще можете да им отговорите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ