Идейни и различни No smoking реклами

Идейни и различни No smoking реклами

Кампаниите, които убеждават хората да скъсат завинаги с цигарите, възникват в отговор на маркетинг усилията на индустрията на тютюнопроизводителите.

Те се противопоставят на рекламата на цигарите, която преди десетилетия започва да убеждава хората, че пушенето е престижно и означава принадлежност към определена социална група.

No smoking кампаниите по традиция залагат на ефекта да бъде шокирана, стресната или натъжена аудиторията. С това се различават от рекламите на цигари, които показват изкусителни жени или мъже със скъп костюм в луксозна обстановка - блясък, красота и нищо лошо.

Голяма част от тях използват като силно оръжие средствата за външна реклама - билбордовете, плакатите, илюстрациите върху автобуси и таксита и рисунките върху външните стени на сградите и интериора им.

Някои от най-идейните реклами се получават наистина ефектни, без да съдържат илюстрация на бял дроб на дългогодишен пушач, детенце, което се задушава или снимка на силно състарена, но въпреки това млада на възраст жена.

Някои от тях ви представяме тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов