Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Бъдете достоверни, надеждни и истински
Вие ги познавате – тези талантливи хора, които умеят да убеждават. Те някак съвсем леко успяват да внушат на всички около себе си колко е добре да подкрепят техните велики идеи.
Тези хора са много ценни, те създават истинска стойност за своите компании, защото умеят да превръщат визиите за бъдещето в дела.
Много клиенти приемат убеждаването като манипулация. Когато то се използва коректно, това изобщо не е така. Напротив, става дума за важен процес на промяна. Той насочва и стимулира онова поведение на хората, което е важно за целите на организацията, пише Хари Майлс, автор на множество бестселъри в областта на продажбите и мениджмънта.
Най-важното, което трябва да направите, за да убедите някого, е да изградите своята достоверност. Тя се проявява на две нива:
- Вашите идеи. Смислени ли са? Например предложението ви за нов продукт вписва ли се в променените условия на пазара? Обмислили ли сте всички страни и евентуални трудности, които могат да възникнат?
- Вие като личност. Може ли да ви се вярва? Искрени ли сте? Доказали ли сте, че имате познания и че винаги сте добре информирани? Например ако предлагате нов продукт, добре ли сте запознати с неговата специфика, с целевия пазар, с евентуалните клиенти и конкуренция? Могат ли другите да ви разберат?
Другият важен компонент на убеждаването е да спечелите доверието на другите. Как да го постигнете? На първо място бъдете искрени. Подгответе примери за своята надеждност. Изслушвайте другите и позволявайте да изкажат идеите си. Покажете, че имате опит, и не крийте препоръките си.
Опознайте аудиторията си. Разберете кои са ключовите фигури и влиятелните личности в нея, за да ги привлечете на своя страна. Важно е да търсите различните възможни значения на поведението, което наблюдавате в хората отсреща. И да тествате заключенията си, за да се уверите, че разбирате аудиторията възможно най-точно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.