Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Балансирайте онлайн с традиционна реклама
Обновена 01:10ч., 30.04.2018
Дигиталните медии са важен инструмент за водещия маркетинг, но не трябва да пренебрегваме значението на традиционната реклама.
Това коментира Джон Кастело, който има опит като бранд мениджър на Dunkin' Donuts в САЩ. Той сподели впечатления кое работи в маркетинга пред онлайн изданието на сп. Advertsing Age. Кастело посочи, че ръководеният от него бранд използва дигиталните платформи, но не забравя, че "ако сложим на стената на ресторантите си снимка на наши продукти, продаваме повече. Ако я махнем – по-малко".
Балансирането на традиционните способи на маркетинга с дигиталните комуникации е сложна задача, подчерта той. Но има няколко начина да я направите по-лесна.
Ето какви са те.
Приемете реалността. Да се надявате, че една кампания ще проработи, не е стратегия. Успешният маркетинг редовно оценява кое работи и кое не, и дори нещо да е модерно, не го използва, ако не служи на интересите му.
Всеки бранд е различен. Не следвайте стадото, само защото друг се е похвалил, че присъства някъде. (В някоя медия, канал.)
"Промени се или умри!". Преди всичко въпросът, който всички маркетолози трябва да си зададат, е защо потребителите трябва да изберат бранда им пред останалите.
Не всички могат да си отговорят на този въпрос. Някои се изгубват в търсене на отговора. В случая на Dunkin' Donuts, компанията решила да заложи на това да се позиционира като "мястото, където цяла Америка минава по пътя за работа или обратно, всеки ден". И това не бил рекламен лозунг, а цел.
Приемайте всеки вид договор с клиентите. Става дума за всичко, което ги докосва или определя изживяването им. Служителите в магазините са посланици на бранда. Запитан колко бранд мениджъра работят във веригата на Dunkin' Donuts, Кастело отговаря: 100 000.
Бъдете пъргави. Ако вниманието на клиентите ви се придвижва към мобилните технологии и социалните медии, трябва да се движите с тях.
Продължава на страница 2.
Процесът към дигиталното всъщност е полезен – колкото повече са устройствата, толкова повече канали имате, с които да достигнете до хората.
Същевременно, в днешния разсян и разхвърлян свят, трябва да излъчвате постоянно маркетингови съобщения. В случая на Dunkin' това бе "What are you drinking?", показвано в мобилна реклама, на "Таймс Скуеър" и във Facebook. Компанията залага на него, като моли феновете си да споделят отговора си на въпроса в социалните мрежи. Така тя открива в Twitter почитатели, които участват в нейна телевизионна рекламна кампания с национално разпространение в САЩ.
Мислете дългосрочно. Инвестирайте в иновации, маркетинг, свързани с връзките с клиентите, програми за лоялност. Бъдете първи в мобилните стратегии. "Интегрираме всички екрани, които гостите ни използват", казва Кастело.
Изградете екип от служители, по-добри от вас. Времената се променят. Сега е нужна повече екипна работа, за да се достигне до всеки възможен човек. С тази цел се използва и франчайзингът, смятан за "тайно оръжие", поверено в ръцете на предприемачи, важни за бранда.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
БСК посочи колко от фирмите ще дадат коледни бонуси
България |
Обновена 09:14ч., 24.11.2024
Румъния избира нов президент
Свят |
Обновена 08:50ч., 24.11.2024
Времето: Вятърът отслабва, температурите се повишават
България |
Обновена 07:30ч., 24.11.2024
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Crowne Plaza® Sofia отвори врати след цялостна реновация
Бизнес | Advertorial |
Обновена 15:25ч., 22.11.2024
На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 24.11.2024
По-състрадателни към себе си
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 24.11.2024
Четири урока, които вашата марка може да научи от Тейлър Суифт
Маркетинг |
Обновена 01:11ч., 24.11.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 24.11.2024
Дълбоко скрити в тъмната страна на човешката природа
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 15.12.2018
На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 23.11.2024
Ахмед Доган към Младежкото ДПС: Не позволявайте тъмни субекти да определят битието ви
България |
Обновена 16:45ч., 23.11.2024
Времето: Вятърът отслабва, температурите се повишават
България |
Обновена 07:30ч., 24.11.2024
Коментари
Няма въведени кометари.