Графики, мини истории - публиката харесва това

Графики, мини истории - публиката харесва това

Деветима от всеки десет маркетолози смятат, че визуалното съдържание е важно и абсолютно необходимо на маркетинг стратегиите им през 2019 г. Това сочи проучване на американската компания Venngage, цитирано от Inc.com. Търсенето на визуално поднасяне на информацията от потребителите нараства всяка година. Хората споделят повече, кликват на повече, правят покупки, когато брандовете комуникират визуално. 

Така че ако се опитвате да ангажирате аудиторията и не използвате толкова много визия, първата ви стъпка трябва да бъде да направите маркетинга си по-визуален. 

През 2019 г. 56% от маркетолозите са използвали визуални елементи в почти 100% от съдържанието, което са произвеждали, показва още проучването на Venngage, проведено в Щатите. 

Какви са актуалните типове съдържание, които публиката харесва и къде да се споделя? Ето и няколко примера: 

Motion графики и видеоклипове. 

Cisco очаква например 80% от целия интернет трафик в Щатите да бъде видео през 2020 г. Тази прогноза показва огромната популярност на видеото като формат и на motion графиките.

От значение за всяка успешна маркетингова стратегия е компанията да посреща аудиторията си според условията на хората. А повечето публики обичат видео.

Просто се уверете, че сте оптимизирали видеоклиповете и графиките, които създавате, за платформите, където те "ще живеят", както и за предпочитанията на вашата целева публика. Например, от милениъл поколението са по-ангажирани с видеоклипове с дължина само 10 секунди, но по-възрастната аудитория между 35 и 54 години предпочита по-традиционните рекламни клипове от по 30 секунди.

Избирайте дизайнерски стилове и формати, които се различават според вида и контекста на публиката.

Инфографики, мини инфографики и микроистории в социалните мрежи. 

Статичното съдържание в снимка е мощен инструмент за улавяне и задържане на вниманието на аудиторията. В социалните мрежи опитайте да споделяте малки фрагменти от данни - интересни графики, които да стоят в постове. Използвайте тези мини-инфографики за привличане на трафик към инфографика в пълен размер, живееща в сайта или блога ви. 

Може да използвате и поредица от малки инфографики, която да създава мини разказ в социалните мрежи - серия, която да накара потребителите да се връщат към вашата страница отново и отново за обновления. Само помнете, че е важно да споделяте нещо, което е наистина ценно и интересно. 

 

Интерактивни инфографики и преживявания. 

Интерактивното съдържание може да се похвали с до 70% ниво на разговори между бранда и потребителите, според Metric Metropol. 

Продължава на следващата страница.

Да погледнем например огромната популярност на куизовете на Buzzfeed. Те са успешни, защото казват на потребителите нещо за тях самите.

Независимо дали вашата интерактивна инфографика помага на хората да избират кой от вашите продукти е най-подходящ за тях, или пък тя ще ги научи на нещо полезно, като финансов инструмент, който биха могли да използват - интерактивното съдържание има потенциала да предложи огромна стойност.

И тъй като днешните потребители обичат съдържание, което е специално пригодено за тях, е по-вероятно те да останат и да се връщат към него отново и отново, за да използват интерактивния инструмент. Вие, междувременно, е по-вероятно да направите продажба.

Е-книги и доклади (whitepapers). 

За онези хора от аудиторията, които искат да се потопят по-дълбоко в областта на вашата експертна оценка, е-книгите или whitepaper-ите може да са "перфектното съвпадение". Но не правете грешката да споделяте нещо, което е само текст. Нито пък да се задоволявате само с графики, които лесно може да генерирате, без да се съобразявате с качеството на дизайна.

Един добре проектиран ebook или whitepaper, който включва качествени графики, диаграми, икони и илюстрации на всеки 200 думи, може да ви послужи добре и ще предизвика интерес. Той ще задържи наблюдателите ангажирани докрая. В крайна сметка, повечето хора най-вероятно ще прочетат само 20% от текста, който има 600 или повече думи, според Nielsen Norman Group. Така че им дайте задача само да четат и те ще ви зарежат много бързо. Но с добавяне на страхотни графики и таблици ще направите анализа си по-ангажиращ и подходящ за споделяне в социалните мрежи. Това, от своя страна, ще доведе повече трафик към вашата е-книга. 

Презентации и слайдшоу. 

Когато се представяме на конференция или организираме уебинар, най-често се нуждаем от висококачествено съдържание, което да накара наблюдателите да почувстват, че са научили нещо значимо. Ако компанията ви цени визуалната комуникация, вероятно сте готови да създадете някои страхотни презентации, които да споделите вътрешно в нея. Ако пък участвате в конференции, презентациите с отлично слайдшоу може да бъдат силен начин да се представите. Може да споделите това съдържание в LinkedIn. Подходящо е и за блогове и други социални мрежи, от които да доведе до трафик в сайта ви. 

Най-успешните визуални кампании комбинират няколко вида съдържание, които са оптимизирани и преформатирани за различните платформи, където "ще живеят".

За следващата си маркетингова кампания поставете ясна, измерима цел и идентифицирайте целевата си аудитория, за да определите кои видове визуално съдържание ще бъдат най-ефективни за вашата марка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ