Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|12 шантави имена на рекламни агенции
Творческият заряд на името на една фирма е ключов в изграждането на репутацията и образа й пред клиентите. Измислянето на име е изкуство, с което се занимават цели международни агенции. Няколко маркетинг агенции по света обаче бяха избрали да бъдат възможно най-шантави и оригинални.
Тук следват някои от най-странните имена на рекламни фирми по оценка на сайта Adweek.
High, Wide & Handsome
[Висок, широк и красив]
"Висок, широк и красив". Напомня малко на коронната фраза на Карлсон, нали? Всъщност обяснението на лосанджелиската компания е следното: "Първата известна употреба на тази фраза датира от 1881 г. в сп. "Бъкс кънтри газет". Оттогава той често се използва в автомобилните надбягвания за особено агресивен стил на шофиране. Това е и името на получилия Грами албум на музиканта Лудън Уейнрайт III от 2009 г. За нас израдът означава талантлив, неуморим и цялостен подход към изпълняването на задачите. Както казваме ние: "Недей да се сдържаш! Бъди висок, широк и красив!"
Hello Viking
[Здравей, викинг!]
"Здравей, викинг!" Както обяснява генералния директор Тим Брюнел, "Името дойде много, много бързо - трябваше да напишем нещо на банковия формуляр, за да ни платят за първия ни проект. И, както става с всички важни решения, ние се излигавихме. Тримата основатели на фирмата сме музиканти, затова нарекохме компанията като група. Двама от нас са от скандинавски произход и използваме думата викинг като глагол, например "Хайде да викингуваме!" След това Дженифър Иваницки каза, че много харесва думата "здравей", защото навява мисли за разговор. Събрахме двете думи и това беше то - роди се името на нашата компания!"
Elephants & Ants
[Слонове и мравки]
"Слонове и мравки" Името е знак за желанието на тази агенция от Сиатъл да работи с клиенти от всякакъв мащаб.
Mother
[Майка]
"Майка" Името е следствие от 16 допитвания, които показват, че хората свързват думата майка само с положителни неща като грижа, нещо познато и даже "Не яж с отворена уста!". За основателите значението на майката е чудесна база за изграждане на бизнес. На второ място след "майка" в проучванията необяснимо излязла фразата "виенски шницел"! Хмм...
Adam & Eve
[Адам и Ева]
"Адам и Ева" При отварянето на агенцията през 2008 г. съоснователят Джеймс Мърфи казва пред сп. "Кампейн": "Името ни отразява убеждението, че когато събереш разнородни таланти на едно място, се случват невероятни неща!"
Продължава на страница 2.
The Glue Society
[Общество "Лепило"]
Общество "Лепило" Този австралийски "творчески колектив" постоянно отклонява всички опити на обществото да разбере кои са точно и дори с какво се занимават. Истината е, че компанията се радва на международно признание за дизайните си - от книги до видео и дори бельо. Странните гении обаче отказват да обяснят смисъла на името си.
High Heels & Bananas
[Високи токчета и банани]
"Високи токчета и банани" Можете ли да се сетите откъде идва името? Ето обяснението на собствениците: "Наименованието се роди от времето, когато три момчета и едно момиче си мечтаеха да направят собствена агенция. Искаха изискано, но забавно име. Нещо, което да накара хората да говорят. Така че бананите са смешни, а токчетата - изискани."
Wikreate
[Wikreate]
"Ние създаваме". "Агенцията ни е изградена на уики модела - платформа, базирана на сътрудничество с експерти в отрасъла под общ мениджмънт на компанията и проектите."
Naked
[Голи]
"Голи" Лондончаните обясняват: "Смятаме, че марките от 21 век трябва да се "разголят" пред потребителя и повече да не използват комуникацията като параван на имиджа си, а като отворено сътрудничество, в което хората са равноправни партньори на бранда."
The Bank
[Банката]
"Банката" Разположение: Лондон. Обяснение: Името е шеговито намигване към определена банка, чието "злонамерено отношение" собствениците обвиняват за провала на предишния си бизнес - стузио за музикални продукции.
Dro5a
[Дрога 5]
"Дрога 5" Агенцията е наречена на етикетчето, което майката на основателя Дейвид Дрога залепяла на бельото му когато бил дете, за да знае на кое от отрочетата й принадлежи то.
Taxi
[Такси]
"Такси" Канадските собственици на агенцията обясняват името си така: "Вярваме, че начело на всеки бизнес трябва да стои един малък екип от експерти - толкова, колкото могат да се съберат в едно такси."
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.