Правилният баланс

Правилният баланс

Досега разбрахте, че ефективен инструмент за бързо привличане на трафик към вашия уебсайт е Google Ads. Ако обаче не внимавате, това може да се превърне в яма за пари. Целта е да намерите правилния баланс между вашите пари и входящия трафик. Това не е проста задача. Един ефективен начин да постигнете този баланс е чрез рекламиране във вашия местен географски район. Ако искате да създадете местна стратегия на Google Ads, използвайте някои от съветите, които научих през годините, пише Питър Рослер за Inc.com. 

Ако настройвате кампания за търсене в Google Ads за местния си бизнес, ще загубите много пари, ако се насочите към твърде голяма географска област. Вместо това трябва да се съсредоточите върху местния район, съветва той. 

Например, ако вашият бизнес е в Лос Анджелис, няма причина да насочвате към цяла Калифорния. Вместо това използвайте инструментите за географско насочване, предоставени от Google Ads, за да насочите към конкретното си местоположение. С този инструмент можете да изберете на кого да се показва вашата реклама. Това може да бъде за хора в същия окръг, град, на определено разстояние от вашия магазин или друг персонализиран параметър. Можете дори да комбинирате всичко това, ако желаете.

Важно е да се отбележи, че може да има някои ограничения за горната стратегия. Например, ако сте агент по недвижими имоти, обслужващ местен район, може да се насочите към лица, които вече са там. Но какво да кажем за хора извън града, които търсят апартаменти или къщи? Ако сте ограничили обхвата си само до локалната област, тогава пропускате цял пазар, пише авторът на статията. 

Друга възможност е да създадете втора кампания, насочена към най-голямата географска област. Това може да включва използването на ключови думи като "къщи в Лос Анджелис под наем" или "апартаменти в Лос Анджелис". Този тип двустранен подход работи добре в този тип ситуации. Въпреки че ще отнеме малко повече работа, ще постигнете много по-добри резултати, когато става въпрос за входящ трафик.

Възможно е да използвате инструментите на Google Ads, за да изключите определени географски области. Например, можете да изключите тези области, ако вашият бизнес е в Лос Анджелис, но не искате кликвания от хора в Лонг Бийч. Това ще гарантира, че насочвате само към хора в местния район, а не в райони, които е малко вероятно да извършат реализация.

Както можете да видите, има повече от няколко стъпки, които можете да предприемете, за да подобрите местната си кампания в Google Ads. Изпълнението на тези стъпки ще ви помогне да постигнете желаните резултати и ще гарантирате, че ще получите местния трафик, който търсите.

Източник: Питър Рослер за Inc.com 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ