Какво търсите?

Какво търсите?

Конкуренцията за потребителското внимание е по-ожесточена от всякога. В тази ситуация стимулирането на продажбите е чудесен начин да окуражите потенциалните потребители да си купят продукта ви или да се възползват от услугата ви. В краткосрочен план това може да увеличи продажбите, но и да ви помогне да си спечелите нови потребители, позитивни онлайн ревюта и повторни покупки.

От друга страна, дните ни сякаш преливат от кампании за стимулиране на продажбите – те са в пощата ни, в брошурите на улицата, на касата в магазина и къде ли още не.

Какво кара една промоция да работи? От софтуерната компания Salesforce извеждат няколко препоръки за брандовете.

Изберете правилната таргет аудитория

Трудното във всяка една маркетинг кампания е откриването на онези лица, които действително биха се превърнали в лоялни клиенти.

За да разберете най-добре аудиториите за промоцията си, първо трябва да научите повече за вече съществуващите си потребители. Изпратете им кратка анкета и им задайте въпроси, свързани с бранда ви. Предложете им стимул, който да ги накара да отделят време, за да ви споделят информация.

Веднъж щом имате ясна идея кой използва продукта или услугата ви, определете точно какви проблеми решава брандът ви за конкретната аудитория.

Поставете измерими цели

Запитайте се какво цели кампанията ви – може би достигане до нови потребители, или задържане на настоящите?

Решете защо ви е нужна кампания за стимулиране на продажбите и едва тогава си поставете амбициозни, но постижими резултати, които да следвате. Това ще ви помогне да измерите успеха или провала си и да определите кои аспекти от създадената кампания трябва да промените или да доразвиете.

Промотирайте широко, но премислено

Кампанията ви по стимулиране на продажбите е усилие, с което да привлечете вниманието на потребителите към продуктите или услугите ви. Но замисляли ли сте да привлечете вниманието към самата кампания? За да е ефективна, таргет аудиторията ви трябва да я види и разбере.

Можете да маркетирате или рекламирате кампаниите си като всеки друг продукт или услуга – чрез имейл маркетинг, блог постове, социалните медии, уебсайта на компанията, медийни материали, брошури, онлайн реклама и др.

Видимостта на кампанията е ключова. Само се уверете, че разходите ви са оптимални. В противен случай може да похарчите повече пари за реклама, отколкото да си възвърнете след това.

***

С увеличаването на очакванията от страна на потребителите отделяйте време за изброените стъпки. Уверете се, че всички компоненти от стратегията ви са добре групирани и работят като едно цяло.

По материал на Salesforce

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ