Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг
Софтуерният университет създаде неотдавна първата в България цялостна програма по дигитален маркетинг. Какви са плюсовете и какво включва програмата отговаря Александър Иванов, Образователен директор на SoftUni Digital & SoftUni Creative.
- Каква е причината да се създаде цялостната програма по дигитален маркетинг?
-Маркетингът е една от сферите, които претърпяват най-бурно развитие през последното десетилетие. В него има ново статукво и успехът тук е резултат от съчетанието на множество различни компетенции и инструменти. Сферата на дигиталния маркетинг става апетитна за новите таланти и хората, които искат да направят промяна в кариерния си път. Реално в България това е една прекрасна възможност за добре заплатена и вълнуваща работа, особено за тези, които обичат динамиката, иновациите и експериментите. Хората имат нужда от конкретни работещи стратегии и доказани практики, които водят до измерими резултати. Всички тези фактори откриха огромна нужда от качествена образователна програма за въвеждане в света на дигиталния маркетинг.
Ние направихме точно това! В основата на образователната ни философия са преподавателите, които са топ професионалисти и практици в страната. Ние вярваме, че успешни кадри се развиват най-бързо, като учат от най-добрите. Целта ни е да изградим мост между теорията и практиката. Точно затова всеки курс при нас завършва с практически проект, който отговаря на покрития материал. Учащите имат възможност да приложат всичко научено и да получат обратна връзка и насоки за развитие.
- Какви са резултатите от програмата до този момент?
- До момента през обученията на SoftUni Digital са преминали над 10 хиляди души. Голяма част от тях вече работят в дигитални агенции, създават собствени компании и се реализират успешно в индустрията. Но това не са просто цифри, а реални човешки истории. Преди дни видяхме наш студент на сцената на Webit. Семейство, което създава свой собсвен успешен бизнес и обвързва хобито си с уменията придобити по време на курса. Ученик, който заема престижна позиция още преди бала си. Историите са много и вдъхновяващи! Напредъкът на всички тези личности е нашият измерител на успеха.
- Как протича процесът по кариерно съдействие след края на програмата?
- Кариерният център на СофтУни предоставя цялостна подкрепа и съдействие на своите студенти по отношение на тяхната професионална реализация. Центърът има за цел да помага на студентите да постигнат максимума на своя потенциал, като развиват не само своите технически умения, учейки в СофтУни, но и допълнителни личностни качества. Най-добрите студенти на СофтУни получават индивидуално съдействие и консултация, на която могат да разберат какви са тънкостите при търсене на работа, как да оформят своите документи, каква техническа подготовка е необходима за интервю и разбира се - как да бъдат успешни кандидати, печелейки желаната от тях работа. СофтУни провежда и няколко по-мащабни събития през годината, обвързани с кариерната реализация на своите курсисти.
- Какво предстои?
В момента работим над създаване на модули за напреднали, които да са насочени към конкретни кариерни пътеки и да водят хората към мечтаната работа. С узряването на дигиталния маркетинг, той все повече се разклонява, разраства и специализира. Нуждата от профилирани професионалисти нараства. Нашата цел е да следваме точно тази особеност и след холистичното обучение, участниците да имат възможност да специализират тясно в това направление на дигиталния маркетинг, в което имат кариерни амбиции.
- Друг голям успех за SoftUni Digital е, че успя да се утвърди като ключов партньор за Google в България. Заедно проведохте инициативата „Google Дигитален Гараж“. Какво представлява тя?
- Целите на проекта са да достигнем до най-важната икономическа единица във всяка икономика, а именно малките бизнеси и да им позволим да се научат как чрез основни действия в дигитална среда да привлекат нови клиенти и да достигнат следващо ниво в развитието си. Проекта е изключително успешен, като до момента сме обучили близо 15 хиляди души в 38 града в страната. Обратна връзка е повече от добра. Над 75% от обучените са споделят, че са повишили директните приходи на организациите си благодарение на обучението, през което са преминали.
Повече подробности за цялостна програма по дигитален маркетинг вижте ТУК.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.