Покажете се на младите! (Инфографика)

Покажете се на младите! (Инфографика)

Социалната платформа Snapchat публикува нов доклад за пазарното поведение на потребителите, родени след 1995 г., известни още като поколението Z. Целта е бъдат улеснени маркетолозите при планирането на коледните си кампании, ако младежите са една от техните таргет аудитории. Проучването е проведено в периода 19 август – 1 септември 2019 г. сред потребители на Snapchat на възраст между 13 и 22 години.

Основните изводи, до които достигат от компанията, са общо шест.

1. Поколението Z е най-развълнуваната група за празничния шопинг

Потребителите от поколението Z, използващи Snapchat, използват коледната ваканция, за да прекарат повече време със семейството и приятелите си. Вероятността да са по-развълнувани за предстоящите празници, отколкото по-възрастните, е около 50%. По това време от годината те искат да си починат и усещат по-малко стрес.

[[{"fid":"344349","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":850,"width":1300,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]2. Младите не планират покупките си много дълго

В сравнение с по-възрастните, младежите са по-склонни да планират какви подаръци да купят около седмица преди да го направят.

3. Много им харесва да пазаруват на място

Макар да се наблюдава тенденция все повече да пазаруват онлайн, същевременно младежите отделят време да отидат и на място в магазина. 70% от респондентите споделят, че възнамеряват да посетят физически обекти за пазаруване, което е със 17% повече от по-възрастните.

[[{"fid":"344350","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":687,"width":1300,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]4. Щедри са за празниците

За празниците поколението Z се готви да похарчи големи суми по време на шопинга. Около 2/3 от младежите са си отделили 250 долара или повече, което ги прави още по-желана от брандовете група.

[[{"fid":"344351","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":850,"width":1300,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]5. По-вероятно е да купят подарък и за приятели

В сравнение с възрастните, младите са с 20% по-склонни да купят подаръци и за своите близки приятели, с което да покажат, че ги ценят, редом с членовете на семействата си. Затова е препоръчително празничните послания на всеки бранд, насочени към поколението Z, да се съобразят и с двете групи – и приятелите, и семейството.

6. След празниците младежите ще търсят още

40% от младежите планират да продължат да търсят изгодни оферти и след големите празници, а това важи и за възрастните.

[[{"fid":"344352","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":706,"width":1300,"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]

Източник: Snapchat

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ