Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Париж забрани скандални реклами на Yves Saint Laurent
Съветът на Париж - събрание, отговорно за управлението на града, гласува да блокира в бъдеще показването в градска среда на сексистки или дискриминационни реклами, които вредят на човешкото достойнство. Това се случи, след като във френската столица беше свалена скандална външна рекламна кампания на модния бранд Yves Saint Laurent (YSL), със снимки на жени, чиито глави не се виждат, а само други части от тялото.
По време на Парижката седмица на модата местата за външна реклама в града станаха повод за коментари и критики, заради серия от реклами с "порно мацка" на Saint Laurent, показващи модели с много слаби тела в мрежести чорапи. Френският регулатор на рекламното съдържание Autorité de Régulation Professionnelle de la Publicité заяви, че е получил над 200 оплаквания от граждани и ги свали.
Нов договор за градска реклама се сключва с рекламната компания, разпространила кампанията на YSL. В него се посочва забрана всякакви такива реклами да се появяват в града. Договорът ще влезе в сила от 20 ноември 2017 г. Той призовава компанията - JCDecaux, да не доставя до публиката реклами, включващи "сексистки стереотипи, хомофобски изображения, всякакви деградиращи, дехуманизиращи или обидни представяния на жени и мъже, етническа дискриминация, дискриминация на базата на произход, религиозна дискриминация, изображения с възрастова дискриминация, снимки, които оказват вредно влияние върху човешкото достойнство".
Кметът на Париж Ан Идалго коментира в прессъобщение, цитирано от Business Insider, "след Лондон и Женева, които вече приеха подобни мерки, Париж дава пример, като взема всички възможни мерки да предотврати дистрибуцията и промоцията на изображения, деградиращи определени категории граждани".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.