Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Награди за всички
Потребителите търсят и очакват награди и разпродажби като част от изживяването при пазаруване онлайн. Съвместно проучване на American Banker и Monigle сред 5000 клиенти на банки показва, че „наградите и лоялността остават от първостепенно значение за клиентското изживяване“, пише Джордан Глейзиър за Entrepreneur.
Той посочва и три програми за награждаване, които търговците могат да разгледат, за да стимулират клиентите си, или пък за да са наясно защо да не залагат на тях.
Оферти, свързани с карти
Офертите, свързани с карти, обвързват конкретна платежна карта и печелят на потребителя възстановяване на пари или отстъпки от избрани търговци, стига клиентът да е активирал наградата предварително и стига да използва посочената карта.
Те обаче са свързани и с отклоняване на човек от естествения процес на онлайн пазаруването, за да активира офертата. Това са допълнителни няколко стъпки.
Все пак свързаните с карти оферти могат да са полезни за клиентите, които ги търсят и използват. Със своята подробна история на трансакциите издателите на карти могат да насочват тези програми към правилните хора. Търговците на дребно могат да си спечелят и нови клиенти.
Шопинг портал
Често срещана тактика е да предлагате връщане на пари и отстъпки чрез портал за пазаруване. При този модел се създава отделна секция в акаунта на един клиент, където се събират оферти, свързани с връщане на пари. След това клиентът може да избере да пазарува директно от линковете на търговеца. Всъщност клиентът трябва да щракне на линка в шопинг портала, за да получи офертата. Това позволява проследяване.
Удобно е клиентът да има на едно място всички намаления, но това също не е идеалното изживяване за него, защото трябва да помни няколко стъпки. Шопинг порталите привличат някои брандове да предлагат оферти, защото аудиторията им има висок процент намерение за извършване на покупка. Те обаче са извън обичайното потребителско поведение. Много от компаниите с подобни оферти забелязват, че по-малко от 2% от хората предприемат действия, свързани с порталите за пазаруване, докато повечето се насочват директно към сайта на марката.
Компания за пазаруване
Както подсказва заглавието, подобни инструменти остават с купувача в хода на нормалното и ежедневно поведение при онлайн покупки. Те често са под формата на добавки в браузъра. Независимо дали на мобилни устройства или на настолни компютри, тези функции показват налични оферти в реално време, докато клиентът разглежда уебсайта на дадена марка.
С тези „спътници“ в шопинга не е необходимо активиране на оферта или посещаване на конкретна страница. По същество се предлага персонализирано изживяване и показване на информация за оферти за уебсайтовете, които отделният потребител посещава. Трябва да се отбележи, че такива софтуерни решения има предимно за десктоп.
По материал на Джордан Глейзиър за Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.