Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Как да подобрите фирмения си профил във Facebook
Отначало е лесно. Кликвате няколко пъти и вече имате фирмен профил във Facebook. Хиляди собственици и служители на малък бизнес по света направиха така.
След това обаче идва трудната задача. Трябва да съберете фенове, да задържите вниманието им с години, да ги накарате да участват в дискусиите на страницата ви, да актуализирате страницата, да не позволявате да бъде скучна и едновременно да не се промотирате твърде натрапчиво.
Ах! Как за Бога да мислите за всичко това и едновременно да се занимавате с бизнеса? Така емоционално разсъждава за UTalkMarketing Ники Пилкингтън, маркетинг експерт в областта на интернет и социалните мрежи. Авторката изброява 10 простички неща, които трябва да присъстват в бизнес профила на всяка марка във Facebook, за да бъдат страниците й интерактивни и да обвързват с повече потребители в мрежата. Те са следните:
Въпроси. Питайте феновете какво мислят, за да предизвикате реакции. Задавайте въпроси, свързани с актуални проблеми от бизнеса ви.
Видео. Дори не е задължително да е ваше видео. Може да е демонстрационно клипче от YouTube, видео, свързано с индустрията ви или аматьорски запис от работата ви. Чрез филмчетата ще разчупите монотонността на профила си в социалната мрежа.
Линкове към чужди сайтове, не към вашия. Да, знаем, че искате възможно най-много да промотирате корпоративния си сайт, но все пак не отегчавайте публиката. От време на време показвайте щедрост към другите интернет адреси, за да освежите страниците си във Facеbook. Ако публикувате препратки към блоговете и сайтовете на ваши фенове – толкова по-добре. Така ще мотивирате лоялност и вдъхновение.
Молба за включване на още фенове. Помолете почитателите си да предложат на приятелите си да харесат вашия корпоративен профил.
Препратки към интересни дискусии във форума на сайта ви.
Снимки и илюстрации. За да разчупите монотонността на словото.
Ако имате корпоративен блог – сложете връзка към него.
Информация за събития. Осведомявайте за специални оферти, дни на отворените врати и промоции, за да предизвикате реален ефект.
Бележки. Мини блог постове, признания, цитати, мисли.
Благодарности. Ако има повод, избройте в статуса си специалната ви признателност към група от феновете, като споменете имената им. Следващата резултатна стъпка в тази насока е да предложите награда на двама от феновете, които са били най-активни през последния месец.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.