На помощ идва партньорският маркетинг

На помощ идва партньорският маркетинг

Във вечно конкурентния сектор на пътуванията и туризма, а сега повече от всякога, компаниите трябва да увеличат маркетинговите усилия, за да стимулират трафика и да постигнат конкурентно предимство. Един метод, който дава надеждни резултати, е партньорският маркетинг. Здрава партньорска мрежа за пътувания ангажира динамичен екип от инфлуенсъри, които ще пуснат на пазара вашата марка (с комисионни, спечелени от популяризиране на компания и/или реализиране на продажби), като същевременно ви дава възможност да се докоснете до тяхната аудитория. Това е взаимно изгодно партньорство, което е и рентабилно: плащате само за резултати.

Когато си партнирате с инфлуенсъри, които имат голям брой последователи или значителен обхват във вашата индустрия, те могат значително да повишат осведомеността за марката, да увеличат трафика към вашия сайт и да доведат до конкретни резултати: повече продажби. И тъй като плащате само когато се извърши продажба, партньорският маркетинг може да осигури гарантирана възвръщаемост на инвестицията. Ето някои доказани начини за използването му, за да създадете лоялни последователи.

Партньорският маркетинг ви позволява да използвате силата на влияние, за да накарате хората да купуват от вас, но за да работи това, ще трябва да имате правилните партньори. Един добър за вашата туристическа марка трябва да има:

  • Страхотна връзка с публиката.
  • Аудитория, която се интересува от вашата марка/услуги.
  • Енергично следване, ангажираност, прегледи, класиране на сайта и авторитет.

Всичко това е важно, за да гарантирате, че усилията ви няма да бъдат пропилени. Например, филиал с само десет последователи или уникални посетители на ден няма да ви помогне да увеличите аудиторията си. По същия начин, ако сте в туристическата индустрия, изборът на сайт за купони, който предлага отстъпки за хранителни продукти, няма да има смисъл.

Привличайте продажби със сделки, купони и промоции 

Всеки обича добрата сделка и използването както на промоции, така и на купони са сред най-добрите стратегии за дигитален маркетинг за увеличаване на продажбите. Купоните вършат отлична работа при превръщането на хора, които все още не са опитали това, което предлагате. Според проучване от Statista от 2020 г., 89% от купувачите от поколението на милениалите биха изпробвали нова марка, ако им бъде предложена отстъпка или купон.

За да извлечете максимума от вашите стратегии за партньорски маркетинг с купони, насочете се да работите с няколко висококачествени сайта и попитайте вашия партньор дали имат активни кодове за отстъпка, които могат да се осребрят за услугите, които предлагате. След като получите кодове, които да споделите с аудиторията си, разпространете съобщението си чрез:

  • Споделяне на вашите социални дръжки с директни партньорски връзки.
  • Изпращане на персонализирани имейли, които насочват членовете на аудиторията ви към продажбата.
  • Актуализиране на всеки уебсайт, свързан с партньор, за показване на наличните сделки.

Използвайте силата на инфлуенсърите

Не е задължително инфлуенсърите на пътувания да са знаменитости. Много от най-високото ниво са обикновени хора, които са натрупали голям брой последователи просто заради страхотно съдържание, което създава автентична връзка с тяхната общност. Това е чудесен избор за създаване на доверие във вашата марка, отчасти защото днешните потребители се доверяват изключително на препоръките от своите колеги. Данните от маркетинговата платформа за влиятелни лица MuseFind показват, че 92% от потребителите се доверяват на инфлуенсъри повече, отколкото на реклами и препоръки на знаменитости.

Инфлуенсърите ще имат силно въздействие, ако съдържанието им е автентично и се предполага, че заслужава доверие: те ще предоставят социално доказателство и ще потвърдят доверието на марката сред последователите.

Поддържайте връзка с клиентите 

Постоянният и ангажиращ контакт с клиентите е основен жест на грижа и публиката ще ви отвърне, като стане още по-лоялна, особено ако публикувате страхотно съдържание и им предлагате купони от време на време. За тази цел акаунтите в социалните медии трябва да се актуализират редовно, тъй като вашите последователи трябва да бъдат информирани за всяка оферта. Освен в социалните медии, изпращайте персонализирани имейли, SMS-и или push известия с оферти, базирани на предишни дейности на клиентите.

Направен правилно, партньорският маркетинг може да ви помогне да създадете информираност за марката, да увеличите конверсиите и да увеличите базата си от аудитория, но трябва да осъзнаете, че това не се случва за една нощ. Номерът е да намерите правилните партньори, да привлечете продажби с купони, да използвате силата на партньорския маркетинг и да поддържате връзка с тези, които ви подкрепят. 

Източник: Иван Байдин за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 ноември до 1 декември
На днешната дата, 25 ноември. Имен ден празнуват Климент, Климентина и Клементина
Борисов: Можем да направим още един компромис - председателят на парламента да бъде от ПП-ДБ
Светът на парите: 10-те най-важни финансови правила за всеки ден
Институтът INSAIT пусна безплатен чат с изкуствен интелект
Висш служител на НАТО призовава бизнес лидерите да се подготвят за „военновременен сценарий“
Самолет на DHL се разби край летище в Литва, има загинал и ранени
На днешната дата, 26 ноември. Имен ден празнуват Стилиан, Стилян, Стилиана, Стиляна