Близки ли сме вече?

Близки ли сме вече?

Преди да извършат една покупка, за потребителите вече е тенденция да проучват в интернет, да търсят обратна връзка във форуми или от приятели, вместо единствено да вярват на това, което им казвате в рекламите си. Тук идва на помощ т.нар. Inbound („привличащ“) маркетинг, чиято цел е сближаването на потребителя с марката ви, предоставяйки му повече информация, интересно съдържание и добавена стойност във всеки етап от проучването, което прави за вашия продукт или услуга. Вижте няколко примера, които могат да са ви от полза.

Ангажирайте ги в социалните медии

25 процента от бизнеса все още не използва социалните медии, а единствено ги анализира и много рядко ангажира аудиторията. Експериментирайте, за да откриете най-доброто място за бизнеса си, включително в Twitter, Facebook, Instagram и YouTube.

Обновете сайта си, за да го направите напълно фокусиран към потребителя

Бърз преглед в интернет ще ви убеди, че много от сайтовете все още са ориентирани към продукта и не са обновявани от години.

Днес потребителят иска да види всичко необходимо с един поглед, адаптирано за мобилни устройства, както и да има лесен достъп до помощ и препоръки от предишни клиенти.

Ангажирайте се със социална дейност

Потребителите харесват компании, които са модели за подражание по отношение опазване на околната среда, насърчаване на социалните промени и подпомагане на хората с по-малко възможности.

Например, Whole Foods привлича хората, като подчертава техните собствени усилия в поддържането на устойчива околна среда и осигуряването на хуманно отношение към животните.

Не забравяйте добавената стойност

Бъдете креативни и добавете стойност на това, което предлагате на целевата си аудитория, без да го наричате маркетинг. Добавената стойност изгражда влияние, а оттам може да изгради и вашия бизнес.

Потребителите обичат да се учат от лидерите и иноваторите и това ги доближава до покупката.

Осигурете отношения, основани на запомнящи се потребителски изживявания

Отличителните белези отвъд продукта привличат потребителите, включително удобството от пазаруването, поръчките, доставката и персонализирането.

Цялостното потребителско изживяване се свързва с лоялност, доверие и повторно посещение от страна на потребителя.

Създайте партньорство с разпознаваем бизнес

Установете сътрудничество с организации и бизнеси, които са добри в „привличащия“ маркетинг, за да привлекат своите клиенти и последователи.

Създайте нещо съвместно, като промоционални продукти или събитие например.

***

Предизвикателството е да предадете вашето съобщение в контекста на добавената потребителска стойност и да изградите взаимоотношения с клиента, без той да усеща натиск.

Мартин Цвилинг, изпълнителен директор и основател на Startup Proffessionals за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ