Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Близки ли сме вече?
Преди да извършат една покупка, за потребителите вече е тенденция да проучват в интернет, да търсят обратна връзка във форуми или от приятели, вместо единствено да вярват на това, което им казвате в рекламите си. Тук идва на помощ т.нар. Inbound („привличащ“) маркетинг, чиято цел е сближаването на потребителя с марката ви, предоставяйки му повече информация, интересно съдържание и добавена стойност във всеки етап от проучването, което прави за вашия продукт или услуга. Вижте няколко примера, които могат да са ви от полза.
Ангажирайте ги в социалните медии
25 процента от бизнеса все още не използва социалните медии, а единствено ги анализира и много рядко ангажира аудиторията. Експериментирайте, за да откриете най-доброто място за бизнеса си, включително в Twitter, Facebook, Instagram и YouTube.
Обновете сайта си, за да го направите напълно фокусиран към потребителя
Бърз преглед в интернет ще ви убеди, че много от сайтовете все още са ориентирани към продукта и не са обновявани от години.
Днес потребителят иска да види всичко необходимо с един поглед, адаптирано за мобилни устройства, както и да има лесен достъп до помощ и препоръки от предишни клиенти.
Ангажирайте се със социална дейност
Потребителите харесват компании, които са модели за подражание по отношение опазване на околната среда, насърчаване на социалните промени и подпомагане на хората с по-малко възможности.
Например, Whole Foods привлича хората, като подчертава техните собствени усилия в поддържането на устойчива околна среда и осигуряването на хуманно отношение към животните.
Не забравяйте добавената стойност
Бъдете креативни и добавете стойност на това, което предлагате на целевата си аудитория, без да го наричате маркетинг. Добавената стойност изгражда влияние, а оттам може да изгради и вашия бизнес.
Потребителите обичат да се учат от лидерите и иноваторите и това ги доближава до покупката.
Осигурете отношения, основани на запомнящи се потребителски изживявания
Отличителните белези отвъд продукта привличат потребителите, включително удобството от пазаруването, поръчките, доставката и персонализирането.
Цялостното потребителско изживяване се свързва с лоялност, доверие и повторно посещение от страна на потребителя.
Създайте партньорство с разпознаваем бизнес
Установете сътрудничество с организации и бизнеси, които са добри в „привличащия“ маркетинг, за да привлекат своите клиенти и последователи.
Създайте нещо съвместно, като промоционални продукти или събитие например.
***
Предизвикателството е да предадете вашето съобщение в контекста на добавената потребителска стойност и да изградите взаимоотношения с клиента, без той да усеща натиск.
Мартин Цвилинг, изпълнителен директор и основател на Startup Proffessionals за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.