Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|7 стартиращи бутона на вирусното съдържание: Част 1
Блогър съм от повече от 10 години и все още откривам странни постове, които стават вирусни. Разбира се, ако можеш да обещаеш да направиш хората по-богати или по-проспериращи, имаш шансове да успееш. Рисковият капиталист Джеймс Куриър смята, че управляваният от него уебсайт Tickle.com, посветен на анализа на данни на своите 150 млн. потребители, за да разбере какво мотивира хората да споделят определени неща, е разбил кода на вирусното съдържание.
Изследванията на Tickle разкриват, че има 7 психологически „бутона“, които предизвикват хората да споделят.
Статут
Не е изненадващо, че хората искат да са от готините. Ако можеш да позиционираш това, което предлагаш, като „ексклузивно“ или „престижно“, тогава е много по-вероятно хората да искат да се асоциират с него, споделяйки го.
Но, и едно предупреждение от Куриър: „Статутът по природа е оскъден, защото показва йерархията ни в глутницата“, което означава, че „много малко продукти могат да постигнат достатъчно висок статут при лансиране, така че тактиката за недостиг работи“. Внушаването за ограничение на предложението, за недостиг, работи при отстъпките и ваучерите, които обичайно са в лимитиран брой или се предлагат за определено време.
Идентичност
Друга голяма причина хората да споделят неща е да защитят собствената си идентичност. Това е най-често срещано в социалните медии, но то работи за строго определени аспекти на идентичността.
Да си полезен
Ако убедите хората, че тяхната мрежа ще има полза от това да чуе за вашия по-евтин или по-добър продукт или услуга, те ще бъдат повече от щастливи да споделят вашето послание.
Успехът ви обаче зависи от това да улесните потребителите. „Ако можете да дадете на потребителите езика да изразят удобството от вашия продукт по ясен или убедителен начин, това може да увеличи с 10 пъти разгласяването от уста на уста“, обяснява Куриър.
Страх
Хората винаги са били развълнувани, когато става дума за опасност и това как да бъде избегната тя. Създайте концепцията си така и ще можете да се възползвате от естественото желание на човека да бъде в безопасност.
„Ранният растеж на Nextdoor идва от хората, които искат да знаят какво се случва в техния квартал и с какви заплахи могат да се сблъскат“, отбелязва Куриър за платформата Nextdoor, която обединява отделни квартали, в които всеки може да получи препоръки, да продава и купува предмети и други.
Очаквайте продължение!
По материал на Джесика Стилман за Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.