Време е за участие в White Square - един от най-големите творчески фестивали в Европа

Време е за участие в White Square - един от най-големите творчески фестивали в Европа

Един от най-големите творчески фестивали в Европа - White Square, стартира приема на заявки за участие в изданието си за 2021. Фестивалът тази година ще се проведе в периода 9-11 юни. Всяка година за участие във фестивала се подават над 1000 заявки от цял свят. През 2021 г. агенциите могат лесно и бързо да заявят участие с най-добрите си кампании на официалния уебсайт adfest.by. До 28 февруари, 2021 г.  всички участници в конкурса могат да се възползват от специална такса за подаване на заявки.

Програмата на White Square 2021 включва целия комуникационен спектър:

Creativity: Film, Print, Radio & Audio, Outdoor, Integrated, Branded Сontent & Entertainment.

Branding: Communication Design, Packaging Design, Digital & Interactive design.

Marketing: Brand Experience & Activation, PR, Direct, Innovations.        

Marketing Effectiveness

Media: Channels, Excellence in Media, Media Campaign.

Digital: Digital, Mobile, Creative Data.

Craft: Film Craft, Print & Outdoor Craft, Excellence in Radio & Audio.

Състезателната програма е съставена от общо 129 категории. Повече информация за всяка от тях ще намерите тук.

Заявките, участващи в конкурсната програма, ще бъдат оценени от седем различни групи от специалисти в своята област. Grand Prix ще бъде избрано от специално Grand жури, заедно с председател. Международното жури на Mass Media ще даде своята оценка през погледа на индустриалните медии.

Вече са потвърдени някои от членовете на журито, сред които Merlee Jayme, Global President, Dentsu Mcgarrybowen, Lili Jiang, Group Creative Director, Cheil Worldwide, Corey Cruz, Creative Director, Wunderman Thompson Singapore, Markus Daubenbueehel, Managing Creative Director Scholz & Friends Germany, Pancho Cassis, Partner & Global Chief Creative Officer, DAVID, Andrey Gubaidullin, Founder & Creative Director, Voskhod, Alexey Fedorov, Executive Creative Director, BBDO Moscow, Dmitry Apolenis, Creative Director, AIDA Pioneer.

Победителите и финалистите на White Square Advertising Festival ще получат широко отразяване в повече от 50 медии в Европа и ОНД държавите (Общност на независимите държави).

„Мениджър“ е сред медийните партньори на конкурса за България.

It’s time! е тазгодишният слоган на White Square 2021 г. Време е да  заедно да потърсим вдъхновение и обменим професионален опит. Подгответе вашите кампании и участвайте на adfest.by!

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Борисов с предложение към ПП-ДБ: Атанас Атанасов да бъде председател на НС, той - премиер
Скуката – тайната съставка на успеха
Lexus отбелязва 25 години от „December to Remember“ с носталгични реклами
Тръмп назначи бивш експерт на Сорос за министър на финансите и някогашен футболист за градоустройството
Цитат на деня
The Washington Post: Генералният секретар на НАТО предвижда да обсъди с Тръмп решение за войната в Украйна
Шефът на OpenAI Сам Алтман спечели само 76 хиляди долара за миналата година, имението му е за 27 млн.