Реклама на H&M руши стереотипа как трябва да се държи една дама

Хитът на Том Джоунс от 1971 г. "She's a Lady" звучи в тази нова кампания на шведския моден бранд H&M. Идеята на рекламата е да руши стереотипа как трябва да се държи или да изглежда една жена или дама. 

В текста на песента се пее, че правилната жена за много мъже е тази, която има стил и елегантност, но в същото време "си знае мястото". Тя се превръща в същински химн на фенимисткото движение, което през 1971 г. набира сила с втора вълна в САЩ.

Саундтракът на рекламата на H&M сега е същата песен, изпълнена от дуото Lion Babe, отбелязва Adweek. В спота се виждат различни жени да се държат неочаквано, нетипично, смело, скандално, включително актрисата Лорън Хътън, моделът Адуоа Абоа, транс звездата Хари Неф, главният криейтив директор на Design Army Пам Лефебюр...

Вижте ги!

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Цитат на деня