Нова реклама от филмовата академия в Баден-Вюртемберг грабна вниманието на света

Германската Филмова академия в Баден-Вюртемберг се утвърди като едно от най-уважаваните висши учитлища в света на рекламата с ново видео. 

Рекламата, създадена от студента четвърта година Ойген Мерер, е създадена за немския спортен бранд Adidas. Тя не отстъпва по идея и изпълнение на финансираните с милиони кампании от известни агенции за тази или други марки. Разказва за възрастен мъж, живеещ в дом за стари хора, който прекарва дните си в спомени за отминалите времена на спортно бягане и в мечти да побегне така отново. 

Ключът към свободата му е прост - един много износен чифт обувки. 

"Adidas е водещ бранд, работещ със списък от международни агенции. Но тази впечатляваща реклама, създадена от студенти от германската Филмова академия в Баден-Вюртемберг и споделяна вирусно тази седмица в YouTube, е най-трогателната работа, която сме виждали досега през 2017 г.", посочват от Adweek. Същото училище направи и невероятния спот "Dear Brother" като реклама на Johnnie Walker през 2015 г., припомня онлайн изданието за маркетинг. То публикува интервю на AdFreak с Ойген Мерер и допълва, че в рекламата зрителите може да забележат някои красиви детайли, като излъчването на реална футболна игра от някогашната Източна Германия, или присъствието на медицинска сестра-злодей в стила на "Полет над кукувиче гнездо". 

Ойген Мерер е сценарист и режисьор на филма. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса