Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Кибер понеделникът в САЩ счупи рекордите
Изминалият Кибер понеделник се очертава като рекорден ден за онлайн пазаруване в САЩ. Американците активно са се възползвали от изгодните предложения за покупки, а пазаруващите чрез смартфоните си са станали още повече, информира Ройтерс.
През Кибер понеделника са похарчени рекордните 6,59 милиарда долара, което е със 17 процента повече от миналата година, съобщават световните агенции, като цитират компанията за проучвания Adobe Analytics, която следи онлайн пазаруването.
Приходите от пазаруването през смартфони възлизат на 2 милиарда долара, допълва Асошиейтед прес.
Денят на благодарността и Черният петък миналата седмица, през които клиентите похарчиха 7,9 милиарда долара, според Adobe, също са генерирали рекордни онлайн продажби.
Най-големият ден за онлайн пазаруване в света досега е Денят на самотните сърца (11 ноември) в Китай тази година, за който китайският гигант в онлайн търговията Alibaba отчете продажби за 25,4 милиарда долара.
Националната федерация за търговия на дребно на САЩ съобщи, че над 174 милиона американци са пазарували в традиционни магазини и онлайн през петте дни на намаления от Деня на благодарността до Кибер понеделника. Според организацията хората, пазарували както онлайн, така и в магазините, са планирали да похарчат с 82 долара средно повече, отколкото хората пазарували само в интернет, и с 49 долара повече от американците, пазарували само във физически магазини.
Федерацията отбелязва, че средно на човек са похарчени 335,47 долара. Около 75 процента от похарчените пари са били предназначени за подаръци. Най-много са харчили хората на възраст от 25 до 34 години. Те са пазарували средно за 419,52 долара. В проучването са участвали над 3200 души в събота и неделя, като са отговаряли на въпроси за плановете си за пазаруване и за покупките си до момента.
Понятието "Кибер понеделник" е измислено през 2005 година, за да насърчи пазаруването онлайн след завръщането на хората в офисите им, където единствено са имали високоскоростна интернет връзка. Терминът все още се използва, за да рекламира големите онлайн намаления, макар че сега повечето хора имат непрекъсната връзка с интернет чрез телефоните или компютрите си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.