"Justice League" с нов, зашеметяващ трейлър

Тази година героите на MARVEL определено завземат киносалоните. Познатите ни персонажи, надарени със суперсили, срещаме в най-различни комбинации в редица филми.
Неотдавна се появиха няколко трейлъра на предстоящия "Justice League", където супергероите са цял отряд, както напоследък обичат да се изявяват.
Подхранван от възстановената му вяра в човечеството и вдъхновен от безкористния акт на саможертва на Супермен, Брус Уейн се обръща за помощ към новооткрития си съюзник Даяна Принс, за да се изправят пред още по-голям враг. Заедно, Батман и Жената чудо ще трябва бързо да намерят екип от хора със суперсили, за да се обединят срещу новопоявила се заплаха. Но въпреки формирането на тази безпрецедентна лига на героите - Батман, Жената чудо, Аквамен, Киборг и Флаш - може би вече е твърде късно, за да се спаси планетата от атака с катастрофални мащаби. Или... се появява нова надежда?
Нека видим трейлъра на Warner Bros. UK.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.