"Аз, проклетникът 3" ни залива със забавни трейлъри

Филмовото студио Illumination Entertainment не спира да ни показва все по-забавни ТВ спотове и трейлъри на анимационния филм "Аз проклетникът". Всеки един от тях ни подготвя за невероятната история, която ни очаква в края на юни. Филмът ще излезе на големия екран у нас на 30 юни и възрастните може би го очакват с по-голямо нетърпение от децата, поради специфичния хумор, с който е зареден.
Трябва да признаем, че смешните ситуации, в които попада симпатичният злодей Гру, будещ повече умиление, околкото укор, бледнеят пред смахнатите прояви на безчетните жълти миньончета. Вероятно е дори киносалоните да се пълнят най-вече заради тях и безконечните им скечове, които могат да задавят от смях и най-сериозните сред зрителите.
Няма да ви разказваме подробности по новия сценарий, за който вече сме споменавали, а ще ви оставим да се посмеете сърдечно със следващите клипове, публикувани в YouTube страницата на Illumination.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |Един наръчник за перфектните комбинации от цветове
Маркетинг |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.