Линейната телевизия остава на власт
Очакванията на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) за нетните инвестиции в реклама у нас са за по-слаб ръст през 2023 г., което в контекста на забавения икономически растеж в страната е напълно предвидимо и обяснимо. Миксът по канали като нетни инвестиции продължава да е доминиран от ТВ, която държи малко над половината от него.
Инвестициите в онлайн реклама са най-бързо растящите през последните години и очакваме да увеличат дела си до 35% през 2023 г. След пандемията киното като медия, атрактивна за зрителите и рекламодателите, е в период на бавно, но сигурно възстановяване.
Търсете специалното издание на сп. Мениджър – Creative Bulgaria в разпространителската мрежа в цялата страна и в платформата за дигитално четене zinzin.bg
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.