Walmart и TikTok организират специално шопинг събитие

Walmart и TikTok организират специално шопинг събитие

Walmart и TikTok ще си партнират за продажбата на артикули, показвани онлайн от създатели на съдържание по време на специално организирано живо предаване днес.

Веригата магазини, която се споразумя да стане търговски партньор на приложението за кратки видеа, отбеляза, че зрителите на TikTok, който достига до 100 млн. американски потребители месечно, ще могат да си купят мърчандайз без да е необходимо да напускат платформата на профилната страница на притежаваното от ByteDance приложение.

От Walmart отбелязват, че това е „първото по рода си шопинг изживяване“ и в него ще се включат 10 създатели на съдържание, които ще разкрият любимите си модни находки, предлагани от компанията за търговия на дребно, считана за най-голямата в света в тази индустрия.

В събитието ще бъдат включени американски брандове като Champion, Jordache, Kendall + Kylie, Scoop и Sofia Jeans.

Тази идея ще помогне на Walmart да достигне до по-младата аудитория и ще помогне в състезанието за онлайн търговия срещу Amazon. Това е и първата съвместна инициатива на веригата магазини и TikTok, след като по-рано през годината стана ясно, че между тях е постигнато споразумение за търговско партньорство на територията на САЩ, с помощта на което да се предотврати прекратяването на операциите на платформата, изискано чрез изпълнителна заповед от президента Доналд Тръмп през август.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ