Тоблерон пуска икономичен шоколад във Великобритания

Тоблерон пуска икономичен шоколад във Великобритания

Повече долини и по-малко шоколадови върхове - производителят на швейцарските шоколади Тоблерон (Toblerone) обяви, че променя формата на лакомството, разширявайки разстоянията между триъгълните формички, за да могат някои супермаркети във Великобритания да продават на по-ниски цени, информира Асошиейтед прес.

Монделийз интернешънъл (Mondelez International) посочи, че решението е свързано с ценовите цели на магазините Паундленд (Poundland) и други вериги, продаващи стоки на ниски цени, и няма нищо общо с вота на Великобритания за напускане на ЕС.

Промяната, която е насочена само към Обединеното кралство, предвижда намаляване на грамажа на шоколадите, продавани в такива търговски вериги, от 170 до 150 грама, каза говорителката на компанията Хайде Хауер. Характерните опаковки от по 100 грама и продуктите за други търговци няма да бъдат засегнати.

Монделийз изнася шоколадите Тоблерон в 120 страни от швейцарския си завод в Берн, като продажбите се извършват основно в безмитни магазини, отбелязва Ройтерс.

Тази година захарта поскъпна с около 45 процента, цените на млякото също започнаха да се повишават, стимулирани от засиленото търсене и намалялото предлагане в ЕС. Какаото тази година поевтинява, но остава на сравнително високо ценово равнище, след като в края на миналата година достигна над четиригодишен максимум.

Според икономисти обезценяването на британската лира след вота за Брекзит през юни (с 19 на сто спрямо долара и с 16 на сто спрямо еврото) ще доведе до повишаване на цените във Великобритания въпреки ожесточената конкуренция между супермаркетите.

Източник: БТА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня