Теленор удължава гратисния период на услуги за бизнеса

Теленор удължава гратисния период на услуги за бизнеса

Теленор продължава кампанията си „Остани си вкъщи“ в подкрепа на мерките в борбата срещу разпространението на коронавируса като осигурява на клиентите си повече възможности да останат във връзка с близките си и да управляват бизнеса си безопасно. До 30 април, бизнес клиентите на Теленор ще могат да се абонират за избрани дигитални услуги и приложения, като ще получат първите три месечни абонаментни такси безплатно. Предложението е валидно за услугите Интерактивно гласово меню, Виртуална телефонна централа, Хартии.online, Otpuski.com и Онлайн магазин. От предложението могат да се възползват всички бизнес клиенти на Теленор, като сключат нов 12 или 24-месечен абонамент за услугите, които желаят да използват. Интерактивно гласово меню и Виртуална телефонна централа са услуги, които могат да подобрят дистанционното обслужване на клиенти по телефона. Те не изискват допълнителни разходи за поддръжка и могат да бъдат успешна крачка към дистанционното обслужване на клиенти. Онлайн магазин на Теленор позволява бързото, лесно и сигурно стартиране на онлайн продажби. Хартии.online и Otpuski.com са полезни за административните отдели на малкия и среден бизнес.  Бизнес клиентите на Теленор могат да се възползват и от безплатен пакет SMS, с който могат да изпращат съобщения до всички свои служители, включени в съответната група. Активацията на този пакет е възможна през бизнес портала на адрес https://business.telenor.bg.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ