Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|„Стоун Компютърс“ с решения как да водим бизнес от вкъщи по сигурен начин
Българската технологична компания „Стоун Компютърс“ предлага решения за това как да водим бизнеса си от вкъщи предвид създалата се ситуация от коронавирусната епидемия. Промените в работата на множество компании създаде трудности при изпълнението на определени задачи и услуги, което налага по-специфичен подход, когато трябва да се търси решение на проблемите с бизнеса.
Безпрецедентно нараства броят на компании и бизнеси от всички сектори и индустрии, които се обръщат към виртуални технологични решения – виртуални центрове за съхранение на данни, виртуални сървъри, виртуални копия на данни и разнообразни облачни услуги.
Имат ли бизнесите в България, обаче, готовност за работа от разстояние? Притесненията в технически аспект са в две посоки – готовността за управление на съществуващата им техническа инфраструктура от разстояние и готовността да осигурят на всички служители необходимите технически решения за работа от вкъщи.
В създалата се безпрецедентна глобална ситуация, бизнесите трябва да разчитат на компании, които предоставят разнообразни ИТ и облачни решения, фокусирани върху осъществяването и ръководенето на бизнес от разстояние. Компанията „Стоун Компютърс“ АД, която е един от водещите доставчици на ИТ решения на българския пазар, обяви, че е изготвила специални предложения и пакетни услуги за режим „работа от вкъщи“, с оглед на създалата се глобална пандемия поради COVID-19. „Стоун Компютърс“ предлага нови VDI (Virtual desktop infrastructure) услуги за персонална работна станция и споделена работна инфраструктура, както и IaaS (Infrastructure as a Service) услуги, които биха осигурили на бизнесите сигурен, бърз и ефективен преход към отдалечения виртуален начин на работа.
По този начин „Стоун Компютърс“ предоставя на бизнеса в България нужните технологични средства, за да улесни отдалечения начин на работа, както и да се погрижи за сигурността, непрекъснатостта и целостта на данните. Специализираният набор от услуги, изготвени от компанията с оглед на кризисната ситуация, са фокусирани не само върху това да са полезни за осъществяване на бизнес от разстояние, но и също така да подсигуряват бизнес процесите и операции без прекъсване, както и да гарантират икономии на разходи и улеснение на виртуалния начин на работа.
„Светът е изправен пред опасност за здравето и живота на хората и пред потенциален риск от сериозна икономическа криза. Няма сектор, който да не изпитва затруднения и информационните технологии не правят изключение. Обявената пандемия настъпи рязко и не всички компании имат готовност преместят работните места на служителите си. Облачните технологии и други виртуални решения ще минимизират щетите, като улеснят работата на фирмите и създадат безопасни условия за друг в условията на домашна, безопасна среда и изолация, която в момента е абсолютно задължителна.“, каза Светлин Николов, който е изпълнителен директор на „Стоун Компютърс“ АД и допълни „Решенията, които сега се взимат не трябва да подлагат на риск нито сигурността на хората, нито сигурността на данните и информацията“.
От своя страна, компанията дава на българския бизнес своя личен пример като още на 13 март премина на изцяло виртуален начин на работа, с цел предпазване на служителите си. „Стоун Компютърс“ подкрепя каузата „Остани вкъщи“ и съветва повече организации, извършващи дейност на територията на България, да последват този пример.
„Извънредната ситуация засяга всички аспекти на нашия живот. Първият приоритет е да запазим здравето на хората, но заедно с това е необходимо да вземем и превантивни мерки за ограничаване на икономическата криза, за която всички световни анализатори говорят. „Заедно“ е ключовият подход за справяне. Наясно сме, че не всички фирми имат финансовата готовност да реагират в така създалата се извънредна ситуация. Затова сме изготвили специални икономични пакетни услуги, които да посрещнат техническите нужди на различни по големина и характер бизнеси.“, уверява Светлин Николов и добавя „Предлагаме Ви решения, чрез които ще запазите ритъма на своя бизнес и бързо и лесно ще преместите работни места в домовете на своите служители“.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.