Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Spotify купи платформа за аудио комуникация
Компанията за аудио стрийминг Spotify обяви, че е купила Betty Labs, която стои зад фокусираното в спорта аудио приложение Locker Room, предаде „Ройтерс“.
През последните няколко месеца новите платформи за комуникация чрез гласови записи, включително Clubhouse, бележат ръст. Locker Room е лансирана през октомври 2020 г. и бързо се превърна в популярно място за чат между феновете на различни спортове.
Планът на Spotify е през следващите месеци да „развива и разширява“ Locker Room, предлагайки спортни, музикални и културни програми, както и дискусии на живо с професионални атлети, музиканти и други личности.
„Създателите и феновете искат формати на живо в Spotify и ние сме развълнувани, че скоро ще ги направим достъпни до стотици милиони слушатели и милиони създатели в нашата платформа, обясни Густав Седерстрьом, главен директор по изследователската и развойната дейност в Spotify.
Цената на новата придобивка на компанията не бе оповестена. През миналия октомври обаче Betty Labs събра 9.3 млн. долара в първия си кръг от финансиране.
Екранна снимка, споделена от потребител на Twitter миналата седмица, показаха, че Spotify проучва някои свои потребителите за това колко често използват Clubhouse.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.