Спад на бизнес доверието в Германия заради изборите

Спад на бизнес доверието в Германия заради изборите

Оптимизмът на германския бизнес е отслабнал през септември преди изборите и на фона на опасенията около укрепването на еврото. Това сочи публикувано днес ключово изследване.

Мюнхенският институт Ifo съобщи, че неговият индекс, измерващ нагласите на бизнес средите, е отстъпил до 115,2 пункта този септември спрямо 115,9 пункта през август.

Стивън Браун, икономист за Capital Economics, коментира, че по-силното евро може да е оказало натиск на доверието.

Поскъпване на валутата може да ощети износа на една страна.

Курсът на еврото се повиши до около 1,20 долара спрямо 1,05 долара в началото на годината.

И все пак резултатът от проучването остава доста над осреднената дългосрочна стойност за периода след 1991 година (102,1 пункта), тъй като Германия се радва на стабилен растеж и ниска безработица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня