Потребителското доверие в САЩ през април бележи спад, но остава на високо равнище

Потребителското доверие в САЩ през април бележи спад, но остава на високо равнище

Доверието на потребителите в САЩ се е понижило през април, но остава на високо равнище, предаде Асошиейтед прес.

Индексът на потребителското доверие, измерван от частния институт Конфърънс борд (Conference Board), е бил 120,3 пункта този месец, докато през март бе 124,9 пункта - най-високата стойност от 16 години.

Оценката на американците за сегашната конюнктура и техните очаквания за бъдещето бележат спад този месец. Очакванията им за перспективите на пазара на труда също са мрачни.

Икономистите следят внимателно данните за доверието, тъй като потребителските разходи покриват около 70 процента от икономическата активност в САЩ.

Доверието на потребителите рязко се повиши, след като на 8 ноември американците избраха за президент Доналд Тръмп.

Въпреки спада през април потребителите остават убедени, че икономиката ще продължи да расте през идните месеци, посочи Лин Франко, директор на отдела за икономическите показатели към групата.

Икономистите следят внимателно данните за доверието, тъй като потребителските разходи покриват около 70 процента от икономическата активност в САЩ.

Източник: БТА

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня