Потребителското доверие в САЩ е нараснало до 14-месечен връх

Потребителското доверие в САЩ е нараснало до 14-месечен връх

Потребителското доверие в САЩ е нараснало рязко през април, сочат данните от последно проучване на частният институт Conference Board.

Индексът на Conference Board за потребителското доверие се е повишил до 121,7 пункта през април, спрямо 109,07 пункта през март. Очакванията бяха за ръст до 113,0 пункта.

Това е най-високо ниво на индекса от февруари 2020 г. насам,  точно преди пандемията от COVID-19 да достигне Съединените щати. Индексът обаче все още остава под 20-годишен връх от 132,6 пункта, регистриран през февруари миналата година.

Индексът, измерващ оценката на американските потребители за текущите икономически условия в страната (въз основна на тяхната оценка за текущите бизнес и условия на трудовия пазар), нарасна много силно до 139,6 пункта от 110,1 пункта предходния месец.

Индексът за очакванията на потребителите за условията през следващите шест месеца (въз основна на краткосрочните бъдещи очаквания за доходите, бизнес и условията на трудовия пазар) е нараснал от 108,3 пункта през март до 109,8 пункта през април.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Цитат на деня
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса