Пощенска банка става единствената банка кредитор на Sofia Ring Mall

Пощенска банка става единствената банка кредитор на Sofia Ring Mall

Пощенска банка става единствената банка кредитор на Sofia Ring Mall, съобщават от финансовата институция. 

Банката приключи успешното изкупуване на участията на останалите кредитори в София Саут Ринг Мол ЕАД. Така тя е станала единствен собственик на синдикирания кредит с първоначална стойност 88 милиона лева, отпуснат през 2014 г.

Сключването на тази сделка ще даде възможност на София Ринг Мол да постигне значително подобрени лихвени условия, по-дълъг срок и да получи допълнително финансиране, което да отговори на ускореното развитие на проекта. 

От началото на годината Пощенска банка отчита значителен ръст на кредитите за бизнеса в размер на почти 440 млн. лв., а за последното тримесечие ръстът на общо отпуснатите кредити е на стойност от 195 млн. лв. до 2,77 млрд. лв. общ портфейл.

„София Ринг Мол е впечатляващ търговски център от ново поколение, изграден в една от най-перспективните зони на София. Тази сделка предоставя на нашия клиент конкурентна цена на кредитния ресурс и увеличен срок на погасяването му, а така също и допълнително финансиране, с което да се продължи по-нататъшното развитие на проекта. Един от основните ни приоритети в Пощенска банка е да предоставяме на корпоративния сектор бързи и ефективни пакети от продукти и услуги, съответстващи на конкретните им нужди“, коментира Асен Ягодин, изпълнителен директор с ресор „Корпоративно банкиране и капиталови пазари“ в Пощенска банка.

„В лицето на Пощенска банка София Саут Ринг Мол ЕАД намери не само предпочитана финансова институция, но дори повече – истински делови партньор“, заяви Димитрис Папулис, изпълнителен директор на София Саут Ринг Мол ЕАД. „Тази сделка ни предоставя изключително атрактивен пакет за нашето финансово представяне − ние ставаме по-ефективни, по-силни и гъвкави при изпълнението на нашия амбициозен бизнес план. Освен тази ключова сделка, 2017-а година ни донесе и допълнително увеличаване на трафика с 12% спрямо вече нарастналия с 26% показател през 2016 г., което бе последвано от аналогично нарастване на конверсията за наемателите на нашите обекти", казва той.

През 2017 г. Sofia Ring Mall представи над 25 нови концепции, които допринесоха за обособяването на уникалността на микса, който търговският център предлага в сферата на забавленията, общественото хранене и модата. В допълнение към това, наскоро бе подписано рамково споразумение за наем с LLP group за цялостно представяне върху над 3 700 кв.м. на всичките 5 техни концепции, насочени към клиентите на дребно – Reserved, Mohito, Cropp, House и Sinsay – последната от тях представлява дебют за българския пазар на успешна модна концепция за тийнейджърки.

„На последно място, но не по важност, през лятото на 2017 г. с голямо задоволство узнахме, че общината и главният архитект на София са разработили промени в Устройствения план на града, за да включат разширение на софийското метро към нашата зона”, допълни Папулис.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера