Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Ясни са победителите в конкурса "Най-добра българска фирма на годината""
Най-големият производител на акумулаторни батерии в Източна Европа - “Монбат” АД получи голямата награда в категория „Средна и голяма фирма“ в шестото изадине на конкурса „Най-добра българска фирма на годината“. Най-успешните компании в страната за 2017-та бяха обявени на церемония в Софийска градска художествена галерия.
Ловешката фирма “Възраждане-Касис ООД” - дистрибутор на ветеринарно-медицински продукти, храни и аксесоари за домашни любимци, стана победител в категорията „Микро и малка фирма“.
Веригата ресторанти Happy Bar&Grill, превърнала се в любима марка на българите и спечелила доверието им със стил и качествена храна, безапелационно завоюва „Наградата на публиката“.
Нововъведение в тазгодишното издание на конкурса бе призът „Най-успешна българка в бизнеса“. С него организаторите от Първа инвестиционна банка желаят да насочат общественото внимание върху постиженията на жените предприемачи и мениджъри у нас, вложили идеи, енергия и опит в изграждането и развитието на успешен бизнес. Наградата отиде при Надежда Генчева, съсобственик и управител на „Фешън Мания“ ООД, град Плевен.
В тазгодишното издание на надпреварата, инициирана от Fibank, участваха над 270 фирми от 80 бранша участваха.
Победителите бяха определени от авторитетно жури в състав: Чавдар Златев – директор Корпоративно банкиране в Първа инвестиционна банка, Лъчезар Богданов - управляващ партньор в „Индъстри уоч“, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев - съосновател на ББСС „Галъп Интернешънъл“ и председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“ и Йордан Матеев - главен редактор на сп. „Форбс“ България. В своите оценки журито се ръководи от няколко основни критерии като възможности за справяне в конкурентна среда, потенциал за навлизане на нови пазари, устойчиво развитие и иновативност.
Всички участвали в конкурса компании имат български капитал, български мениджмънт и представляват български бранд. Мисията на конкурса е да отличи изградените устойчиви бизнес модели и да поощри добрите практики, за да могат те да се превърнат в еталон за подражание и стимул за постигане на високи резултати.
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.