Ясни са победителите в конкурса "Най-добра българска фирма на годината""

Ясни са победителите в конкурса Най-добра българска фирма на годината

Най-големият производител на акумулаторни батерии в Източна Европа - “Монбат” АД получи голямата награда в категория „Средна и голяма фирма“ в шестото изадине на конкурса  „Най-добра българска фирма на годината“. Най-успешните компании в страната за 2017-та бяха обявени на церемония в Софийска градска художествена галерия.

Ловешката фирма “Възраждане-Касис ООД” - дистрибутор на ветеринарно-медицински продукти, храни и аксесоари за домашни любимци, стана победител в категорията „Микро и малка фирма“.

Веригата ресторанти Happy Bar&Grill, превърнала се в любима марка на българите и спечелила доверието им със стил и качествена храна, безапелационно завоюва „Наградата на публиката“.

Нововъведение в тазгодишното издание на конкурса бе призът „Най-успешна българка в бизнеса“.  С него организаторите от Първа инвестиционна банка желаят да насочат общественото внимание върху постиженията на жените предприемачи и мениджъри у нас, вложили идеи, енергия и опит в изграждането и развитието на успешен бизнес. Наградата отиде при Надежда Генчева, съсобственик и управител на „Фешън  Мания“ ООД, град Плевен.

В тазгодишното издание на надпреварата, инициирана от Fibank, участваха над 270 фирми от 80 бранша участваха.

Победителите бяха определени от авторитетно жури в състав: Чавдар Златев – директор Корпоративно банкиране в Първа инвестиционна банка, Лъчезар Богданов - управляващ партньор в „Индъстри уоч“, финансистът Емил Хърсев, социологът Кънчо Стойчев - съосновател на ББСС „Галъп Интернешънъл“  и председател на „Произведено в България – съюз на малкия и среден бизнес“ и Йордан Матеев - главен редактор на сп. „Форбс“ България. В своите оценки журито се ръководи от няколко основни критерии като възможности за справяне в конкурентна среда, потенциал за навлизане на нови пазари, устойчиво развитие и иновативност.

Всички участвали в конкурса компании имат български капитал, български мениджмънт и представляват български бранд. Мисията на конкурса е да отличи изградените устойчиви бизнес модели и да поощри добрите практики, за да могат те да се превърнат в еталон за подражание и стимул за постигане на високи резултати.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ