Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Над 90% от прясното месо в "Билла" с гарантиран български произход
BILLA България започва кампания за прясно месо в магазините си, с която да популяризира предимствата на качественото българско месо. Стартът на инициативата бе даден официално днес от управителя на BILLA България Бойко Сачански и д-р Александрина Борисова, началник отдел в дирекция „Контрол на храните“ към Българската агенция по безопасност на храните.
Пповече от 90% от прясното месо в магазините ни е с български произход и контролирано качество от BILLA експерти, подчерта Бойко Сачански и обясни, че кампанията е и израз на желанието на веригата да насърчава и подкрепя българското производство.
Голяма част от магазините на Билла България разполагат със собствени транжорни, в които месото се обработва и съхранява според строги изисквания. Прясното месо на BILLA подлежи на стриктен контрол, осъществяван от експерти, които са преминали през професионално обучение от Съюза по хранителна промишленост и имат издадени удостоверения от Министерство на образованието и науката. Те са общо 238 и следят за качеството на месото в магазините в цялата страна. Веригата предлага на своите клиенти и богат асортимент от месни продукти, който се обновява всеки месец с нов специалитет. Той включва както стандартни артикули, така и от разнообразни специалитети с гарантиран произход и качество.
В началото на октомври веригата отново заяви подкрепата си към родното производство, като организира изложение на традиционни сурово-сушени месни деликатеси. В края на септември и началото на октомври пък се проведе кампанията „BILLA Млечен свят“, която запозна потребителите с качествените български млечни продукти по БДС.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.