Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Над 200 са българските доставчици на храни за Лидл
Близо 40% ръст на оборота само за първите 3 месеца на тази година, спрямо същия период на миналата има българският производител "Млечни продукти" ООД. Компанията е един от доставчиците на млечни продукти за известната продуктова линия "Родна стряха" на Лидл, която предлага висококачествени артикули на български производители от цялата страна. От лансирането на линията през 2017, в момента тя вече включва 82 продукта на 32 български производители, а специално за предстоящите празниците веригата обяви акция с 25% отстъпка на избрани стоки от „Родна стряха“ , сред които традиционни артикули като суровосушени колбаси, биволско кисело мляко, сирене от краве и биволско мляко и др.
Освен продукти за „Родна стряха”, "Млечни продукти" ООД произвежда артикули и за собствената марка на Lidl Pilos.
„Благодарение на нашето успешно партньорство успяваме да правим нови инвестиции в производството и да поддържаме изключително високо ниво на качество на всички наши продукти“, споделя Боряна Златанова, заместник-управител, Млечни продукти ООД. Чрез партньорството с Lidl компанията достига и до чужди пазари. Нейни продукти от биволско мляко – сирене, кашкавал и кисело мляко се радват на голям успех и постоянно участват в тематичните седмици на Lidl в държави като Германия, Гърция, Румъния, Унгария и други.
Част от продуктова линия „Родна стряха“ е и селекцията „От собствената ферма“ в млечния и месния асортимент, произведени със суровини на самия производител. Това насърчава производството на висококачествени местни суровини, а възможността за по-добър контрол на целия процес – от суровините до готовия продукт – е предпоставка за още по-високо качество, посочват още от българския производител.
Лидл е един от ритейлърите у нас, който активно работи с български доставчици още от момента на влизането си на българския пазар. Това е утвърден бизнес модел за веригата, позволяващ да предлага на своите потребители богат избор от качествени български продукти с оптимално съотношение качество-цена. При влизането си на българския пазар през 2010 г. Лидл България започва партньорство с 85 български доставчика, с част които продължава съвместната си работа и до днес. Към момента българските партньори на веригата са над 200 и преобладават в основните продуктови групи: хляб, прясно месо и колбаси, млечни продукти, плодове и зеленчуци.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.