Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Kaufland става на 50 години
През 2018 г. Kaufland празнува 50 годишен юбилей. Немската верига е един от лидерите на пазара в Европа с над 1270 хипермаркета в 7 европейски страни. Годишният оборот надхвърля 21,6 млрд. евро. Kaufland дава работа на 148 000 души. Първият магазин е открит през 1968 г. в в Бакнанг, Германия.
„В основата си Kaufland e семейна фирма. Започнахме с един хипермаркет в Германия, а благодарение на успешното ни развитие, днес имаме 1270 в Европа. Това ни превърна в един от най-важните търговци на дребно на европейския пазар и ни даде опита и увереността да гледаме към още по-голяма експанзия - в Молдова и Австралия”, разказа Патрик Каудевиц, председател на Управителния съвет на групата Kaufland.
„Променяме се постоянно, за да отговаряме на желанията и очакванията на потребителите. Това, което няма да променим и в бъдеще, е нашето обещание – ние осигуряваме качество на пазаруването, а с това и качество във всекидневието на клиентите” , допълни той.
Първият хипермаркет, който веригата открива извън Германия, е в Чехия през 1998 г., последван от стабилна експанзия в Словакия, Хърватия, Полша, Румъния и България. Компанията увеличава и търговската площ на обектите си от 1000 кв.м. на средно 3200 кв.м, обогатява асортимента на предлаганите продукти и марки до 20 000 артикула и се разраства от първоначалните 70 служители до 148 000 в Европа през 2017 г.
В България компанията присъства от 2006 г. и до момента има изградена верига от 58 хипермаркета в 33 града и годишен оборот от близо 1,7 млрд. лева. За 12 години Kaufland България е инвестирала над 1,4 млрд. лв. Компанията е и един от най-големите работодатели – има 6400 служители, голяма част от които са с компанията от самото й начало.
„Богатата история и опит на Kaufland на международните пазари ни позволява да задаваме и поддържаме всекидневно най-високите стандарти на местния пазар в България.“, коментира Димитър Спасов, Главен изпълнителен директор на Kaufland България. „Благодарение на 50-годишното ни присъствие в Европа, днес на местно ниво налагаме тенденции за прозрачен бизнес и добри практики, създаваме и прилагаме най-модерните международни технологии и иновации във всяка сфера на нашата дейност в страната”, допълни той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.