Kaufland се отказва от Австралия

Kaufland се отказва от Австралия

Германската верига супермаркети Kaufland неочаквано се отказа от плановете си за разширяване в Австралия, предадоха ДПА и Ройтерс.

Решението изненада анализаторите и доведе до рязко поевтиняване на акциите на местните партньори на компанията.

Kaufland планираше да отвори до 20 магазина в страната, започвайки от Аделаида и Мелбърн. Сега обаче обяви, че предпочита да се концентрира върху европейските пазари.

"Това не беше лесно решение за нас. Винаги сме се чувствали добре дошли в Австралия", посочи действащият главен изпълнителен директор Франк Шуман.

Близо 200 служители, които веригата вече е наела в Австралия, са били уведомени за оттеглянето с уверение, че ще им бъдат предоставени "щедри пакети" с обезщетения, информира местен вестник. Компанията, която бе обявила планове да отвори поне пет хипермаркета от 2021 година, не е посочила причините за решението. Близо 20 магазина на компанията са в различна степен на планиране, започнато е строителството на поне един магазин, както и на дистрибуционен център в Мелбърн, отбелязва банка Credit Suisse.

Kaufland, която е собственост на група Schwartz, инвестира над 500 млн. австралийски долара за недвижими имоти, персонал и центрове за дистрибуция в Австралия, инфомрира БТА.

До края на миналата седмица компанията публикуваше обяви за набиране на персонал, а австралийският й сайт рекламираше амбициозния план, отбелязва ДПА.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Настъпва ли обратното броене при биткойна?
Премиум лайфстайл услуги: Новият символ на лукса
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера