"Калашников" прави своя търговска марка за храни, ваксини и респиратори

Калашников прави своя търговска марка за храни, ваксини и респиратори

Концернът "Калашников", който произвежда 95% от стрелковото оръжие в Русия, е подал заявление за регистрация на собствена търговска марка за храни, ваксини и респиратори. Компанията кандидатства за регистрация на търговска марка в три класа от Международната класификация на стоките и услугите (ICGS): фармацевтични продукти, медицински изделия и хранителни продукти, съобщава vesti.ru.  

В исковата молба се посочва производството на добавки от протеини, аналгин, глюкоза, консерви от аншоа, джинджифил, фъстъци, артишок, боб, бульони, конфитюр от джинджифил, гуакамоле, гъби, скариди, свинска мас, салати и други продукти. Сред декларираните за производство лекарства и медицински изделия има респиратори, анализатори за идентифициране на бактерии, термометри, спринцовки, роботизирани екзоскелети, рентгенови апарати, оборудване за анализ на кръвта, лъчева терапия, реанимация и физиотерапия.

Увеличаването на производството на цивилни продукти във военно-промишления комплекс (MIC) е задача, поставена от президента на Руската федерация - до 2025 г. делът на високотехнологичните граждански продукти в общото производство на военно-индустриалния комплекс трябва да се увеличи от 24% на 30%, а до 2030 г. - на 50%.

В началото на ноември 2020 г. бившият зам.-министър на транспорта Алан Лушников стана собственик на концерна за отбрана "Калашников". Лушников купи 75% минус една акция от концерна "Калашников" за милиард рубли. Този пакет принадлежи на Алексей Криворучко, който стана зам.-министър на отбраната през юни 2018 г. Останалите 25% плюс една акция в "Калашников" принадлежат на държавната корпорация "Ростех". Държавната корпорация информира за одобрението на сделката и добави, че не планира да продаде акциите на "Калашников".

Предприятията на концерна "Калашников" произвеждат стрелково оръжие, дистанционно управлявани бойни модули, безпилотни летателни апарати, лодки със специално предназначение и продукти за космическата индустрия. Продуктите се доставят в повече от 27 страни по света.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Милиардерът Уорън Бъфет написа писмо със съвет към всички родители, „независимо от тяхното богатство“
Бизнес перспективи: Митата на Тръмп заплашат бъдещето на „европейския Детройт“
Защо имейл маркетингът остава мощен инструмент в дигиталната ера
Цитат на деня
На днешната дата, 27 ноември. Рождениците днес
Фандъкова: Подозираме, че се подготвя коалиция между ПП-ДБ, "Възраждане", ИТН, БСП и МЕЧ
„Пазар и регулации“: Дигитализацията е ключова за развитието на енергийната инфраструктура
Депутатите излязоха в 60-минутна почивка преди пореден балотаж между Назарян и Кирилов